Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کروس به احتمال پیوستن آلابا به رئال مادرید

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
هافبک آلمانی رئال مادرید، در گفت‌وگویی به احتمال پیوستن داوید آلابا به رئال مادرید واکنش نشان داد و مدعی شد که چیزی در مورد آیندۀ مدافع اتریشی نمی‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ، آخرین سال قرارداد خود با باواریایی‌ها را پشت سر می‌گذارد و در چند ماه آخر برای تمدید قرارداد با مدیران باشگاه آلمانی، به توافق نرسید و چند روز قبل اعلام کرد که در تابستان به صورت رایگان از این باشگاه جدا خواهد شد.

توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
واکنش تونی کروس به احتمال جذب امباپه و هالند

پس از همگانی شد خبر جدایی آلابا از بایرن، ادعاهایی مطرح شد که این بازیکن در پایان فصل به رئال مادرید خواهد پیوست، اما تا هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و این بازیکن مشتریان زیادی در سراسر اروپا دارد.

لینک شدن این بازیکن به رئال مادرید سبب شده خبرنگاران در گفت‌وگو‌های شان با کادرفنی و بازیکنانی این باشگاه در مورد آینده مدافع اتریشی بپرسند و نظر آن‌ها را دریافت کنند.

آخرین بازیکن رئال مادرید که در مورد آلابا صحبت کرده است، تونی کروس هافبک آلمانی کهکشانی‌ها است و این بازیکن مدعی‌ست که چیز در مورد آینده هم‌تیمی سابقش نمی‌داند.

او به پادکست بیل بایرن انسایدر گفت:" من چیزی نمی‌دانم. من با او صحبت نکرده‌ام و او با من تماس نگرفته است، اما فکر می‌کنم او به اندازه کافی بزرگ شده است تا تصمیم بگیرد. من هم نمی‌دانم او چه پیشنهادی روی میز دارد. اگر 30 بار با او تلفنی صحبت می‌کردم، می‌دانستم که نیت آنها چیست. من فقط آنچه رسانه‌ها درباره این موضوع می گویند را خوانده‌ام".

این در حالی‌ست که آ.اس اخیراً از ارائه پیشنهادی رئال مادرید به آلابا خبر داده بود که در آن مبلغ 11 میلیون یورو دستمزد به این بازیکن اتریشی در نظر گرفته شده بود، پیشنهادی که نماینده‌های آلابا رقم دستمزد را اندک می‌دانند و خواهان افزایش این مبلغ به 15 میلیون یورو اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала