ترامپ قصد ایجاد یک حزب جدید را ندارد

© REUTERS / Danny Wildترامپ قصد ایجاد یک حزب جدید را ندارد
ترامپ قصد ایجاد یک حزب جدید را ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین ایالات متحده امریکا، قصد ایجاد یک حزب سیاسی جدید را که پیش از این گفته بود، ندارد. 
رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ 

به گزارش اسپوتنیک، بخش های از سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین امریکا، که قرار است روز یکشنبه در کنفرانس سیاسی محافظه کاران در اورلاندوی فلوریدا ایراد شود، در اختیار فاکس نیوز قرار گرفته است. 

این شبکه خاطر نشان می کند، رهبر پیشین ایالات متحده امریکا در کنفرانس روز یکشنبه در اورلاندو سخنرانی و خواهد گفت، که خواهان ایجاد حزب جدید نیست. 

انتظار می رود، که ترامپ در سخنرانی اش خواهد گفت: "ما حزب جدیدی ایجاد نمی کنیم و قدرت و توان خود را تقسیم نمی کنیم. به جای آن ما مانند گذشته و بیشتر از آن متحد و نیرومند خواهیم بود". 
یادآوری می کنیم، که پیش از این وال استریت ژورنال در ماه جنوری به نقل از منابعی گزارش داده بود، که ترامپ در روزهای پسین ریاست جمهوری خود درباره ساخت یک حزب جدید سخن گفته بود. 

در میانه ای ماه فیبروری گزارش شد، که بر پایه یک نظرسنجی انجام شده از سوی سرویس جامعه شناسی گالوپ، رکورد 62٪ از آمریکایی ها از ایجاد یک نیروی سیاسی جدید در ایالات متحده در برابر نارضایتی از احزاب دموکرات و جمهوریخواه حمایت کردند. این رقم بالاترین میزان برای همه این نظرسنجی ها از سال 2003 است، که در گالوپ نشان داده شده است. این شاخص تنها در سال 2017 به 61 درصد و در سال 2013 و 2015 به 60 درصد رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала