Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته دشوار برای ایبرا؛ چهار سفر و 1116 کیلومتر

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
عضو شوید
زلاتان ایبراهیموویچ یک هفته سخت و دشواری را به خاطر جشنوار سن رمو در پیش دارد که طی آن چهار سفر و 1116 کیلومتر را طی خواهد نمود تا هم دو بازی انجام دهد و هم چهار مراسم را برگزار نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ زلاتان ابراهیموویچ هفته متفاوتی را در پیش رو دارد. بازیکن میلان برای انجام تعهد تلویزیونی برنامه روزمره خود را تغییر خواهد داد. ستاره سویدنی موافقت کرده که یکی از مجریان جشنواره معروف آهنگ سان ریمو باشد که وی را مجبور می‌کند آمادگی خود را در تیم تغییر دهد.

اولین چیزی که زلاتان پیش رو دارد دیدار امشب از ساعت 12:15 شب به وقت کابل در ورزشگاه المپیک برابر رُم است. این جایی خواهد بود که ایبرا باید برای تیم‌اش پرواز نماید. میلان از 7 فبروری بعد از برتری برابر کروتونه، در سری A دو شکست مقابل اسپزیا و اینترمیلان و دو تساوی در لیگ اروپا هر دو مقابل ستاره سرخ کسب کرد.

سفرها ، تمرینات انفرادی ... بعد از بازی، هفته دیگری برای مهاجم آغاز می‌شود، چند روز با یک برنامه شلوغ که در آن او باید تمرینات خود را با چهره جدید "مجری‌گری" ترکیب کند. این بازیکن سویدنی پس از کار روز دوشنبه در میلانو، سه‌شنبه‌، جمعه و شنبه به تنهایی در سن رمو تمرین خواهد کرد، جایی که یک مربی و یک فیزیوتراپیست باشگاه او را همراهی می‌کند.

صبح چهارشنبه او باید با موتر به میلان برگردد تا به هم تیمی‌های خود بپیوندد و ساعت 12:15 شب به وقت کابل بازی سری A مقابل اودینزه را انجام دهد. بعداً روز پنجشنبه پس از تمرین در میلانو، او دوباره با موتر به سان رمو سفر خواهد کرد و آخرین قسمت جشنواره را ارائه می‌دهد. روز یکشنبه او زود به ورونا خواهد رفت تا ساعت 18:30 برابر هلاس بازی کند.

در مجموع 1116 کیلومتر بین سه سفر موتر بین میلان و سان رمو و پرواز به ورونا، دو مسابقه فوتبال و چهار گالا (سه‌شنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه) جشنواره وجود دارد که وی باید ارائه دهد. هفته علاوه بر این، تصمیم برای حضور در جشنواره بخشی از هواداران میلان را که ترجیح می‌دهند این بازیکن در ورزش با سایر هم تیمی‌های خود در میلانو بماند، خوشحال نکرد. او برخی از جلسات تمرینی را از دست خواهد داد اما برای بازی‌ها در آنجا خواهد بود. اگر قهرمانی وجود دارد که توانایی کنترل این فشار را داشته باشد، مطمئناً اوست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала