Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد آرتتا از برنامه‌ بازی‌های لیگ برتر

© REUTERS / Craig Broughمیکل آرتتا سرمربی آرسنال
میکل آرتتا سرمربی آرسنال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
عضو شوید
آرتتا بعد از مصدومیت سه ستارهاش در بازی امشب آرسنال برابر لسترسیتی، برنامه لیگ برتر را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در جریان بازی امشب آرسنال و لسترسیتی سه بازیکن دچار مصدومیت شدند که میکل آرتتا سرمربی آرسنال، به برنامه لیگ برتر را به باد انتقاد گرفت و آنرا "دیوانه‌وار" خطاب کرد.

توپچی‌ها در بازی بیرون از خانه به پیروزی چشمگیر 3-1 در استادیوم کینگ پاور دست یافتند اما در این بازی سه بازیکن این تیم دچار آسیب دیدگی شدند.

میکل آرتتا پس از بازی در مورد مصدمیت‌های وارده گفت: "این کاملا طبیعی است که این اتفاق می‌افتد. این دیوانه کننده است، تعداد دقایق و بازی‌هایی که این بازیکنان بدون هیچگونه پیش فصل، بدون وقفه انجام می‌دهند. شما آسیب خواهید دید. ما در این باره صحبت کردیم، همه مدیران در ابتدای فصل صدای ما را بلند کردند و [اکنون] این اتفاق می‌افتد."

آرتتا به مردان اصلی‌اش چون پیر-امریک اوبامیانگ و بوکایو ساکا استراحت داد که تنها 72 ساعت قبل از روبرو شدن با روباه‌ها در پیروزی آرسنال مقابل بنفیکا نقش مهمی داشتند.

آرتتا افزود: "به همین دلیل ما نیاز به تغییر بازیکنان [امروز] بودیم، زیرا اگر اینگونه نبود بازیکنان خود را در معرض آسیب دیدگی قرار می‌دادیم. اما گاهی اوقات شما بعنوان مربی [برای انجام این کار] فرصتی ندارید زیرا بازیکن کافی ندارید و یا به ضرورت پیروزی و بازی دوباره آنها نیاز دارید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала