Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید عجیب توخل از هافبک گل‌زن من‌یونایتد

© REUTERS / CARL RECINEبرونو فرناندس ستاره منچستریونایتد
برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی اعتراف کرد که یکبار در پاری‌سن‌ژرمن تلاش نمود تا برونو فرناندس فوق ستاره منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ توماس توخل سرمربی چلسی هنگامی که آبی‌ها امشب در استمفوردبریج به مصاف منچستر یونایتد می‌روند با شخصی که می‌خواست در پاری‌سن‌ژرمن او را به خدمت بگیرد، رو در رو می‌شود. توخل معترف شد که در زمان سرمربیگری پی‌اس‌جی سعی در به خدمت گرفتن برونو فرناندس داشته اما مدیر ورزشی پاریسی‌ها باعث شد توخل از فرناندس و خصوصیات وی در اسپورتینگ لیسبون آگاه شود و باشگاه برای بدست آوردن او سخت جنگید.

با این حال فرناندس به یونایتد پیوست و در این تیم تأثیر خارق العاده‌ای داشته که در 38 بازی 22 گل و 13 پاس گل به ثبت رسانده است.

توخل گفت: "اولین مدیر ورزشی من در پاریس آنترو هنریك بود كه پرتگالی است. او برونو را خیلی خوب می‌شناخت. او سخت جنگید تا با او ارتباط برقرار کند و او را به تیم ما بیاورد زیرا او شخصیت بزرگی برای اسپورتینگ بود. یک گلزن موثر و یک پسر موثر برای اینکه بازیکنان دیگر اطرافش را خطرناک کنند. این اولین سال حضور من در پاریس بود. ما بیشتر و بیشتر بازی‌ها را در مورد او تماشا می‌کردیم. ما او را دنبال کردیم و سعی کردیم برای تحقق این امر با او در ارتباط باشیم. او به راه دیگری رفت."

توخل در مورد تاثیری که فرناندس از زمان پیوستن او به یک سال قبل ایجاد کرده، افزود: "تأثیری که او از زمان ورود به من یونایتد داشته قابل توصیف نیست. باور نکردنی‌ست. از پرتگال آمد - وارد اینجا شد، یکی از بزرگترین باشگاه‌های لیگ برتر، قوی‌ترین لیگ اروپا و برای داشتن این نوع تأثیر، من چیزی جز بزرگترین احترام به این پسر ندارم. او برجسته است. او یکی از بهترین هافبک‌های تهاجمی در جهان است. او تأثیر زیادی دارد. او چنین تأثیر زیادی در بازی آنها، در بازی تهاجمی آنها دارد. این مهم است كه از او دفاع كنید، در كنار او باشید، به او نزدیك باشید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала