Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: "بنزما و هازارد بهتر هستند اما آماده نیستند"

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
عضو شوید
رئال مادرید و اتلتیکو مادرید هفته آینده در متروپولیتانوبا هم دیدار می‌کنند اما زین الدین زیدان باورمند است که قهرمانی فراتر از تیم او نیست.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان اصرار دارد که می‌توان اتلتیکو مادرید را در بالای جدول گرفت. سرمربی رئال با قاطعیت عنوان قهرمانی را نه برای لوس بلانکوس و نه بارسلونا دور از دسترس دانست.

اتلتیکو در فصل جاری لیگ اسپانیا پیشگام است و تا همین اواخر به نظر می‌رسید می‌تواند مدعی اصلی جام باشد اما موقعیت آنها پس از افت امتیاز در سه بازی از پنج بازی قبلی در لیگ، کمی کار را دشوارتر کرده است.

یک پیروزی در برابر ویارئال در روز یکشنبه باعث می‌شود بار دیگر اتلتیکو 5 امتیاز از بارسا دور شود در حالی که هنوز یک بازی را کمتر دارد، رئال مادرید نیز یک امتیاز عقب‌تر دارد که این سه شنبه برابر رئال سوسیه‌داد بازی خواهد کرد تا دوباره به رده دوم برگردد.

زیدان علی‌رغم این‌که تیم جولن لوپتگی در خانه مقابل بارسا با نتیجه 2-0 شکست خورد، ظاهراً سویا را نیز منتفی نمی‌داند به این معنی که آنها می‌توانند آخر هفته 10 امتیاز از بازی‌ها به دست آورند.

در حالی‌که برخی از آنها موقعیت اتلتیکو را در بالاترین سطح تحت فشار قرار می‌دهند زیدان ترجیح می‌دهد این موقعیت را به عنوان مردان دیه گو سیمئونه بدست آورد، زیرا دو غول مادریدی آماده تعارض آخر هفته آینده هستند.

زیدان روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: "اکنون لیگ [مسابقه عنوان قهرمانی] سه مسابقه است، فردا دو بار برگزار می‌شود و سپس چهار بار دیگر. هر کس نظر خود را دارد. لالیگا به روی همه باز است و هر کسی که جلوتر باشد از این مزیت برخوردار است اما امتیازات زیادی باقی مانده و ما می‌خواهیم به کار خود ادامه دهیم. ما کارهای خودمان را انجام می‌دهیم. نمی‌دانم امشب چه اتفاقی می‌افتد و حتی مجبور نیستیم آن را تماشا کنیم، من به عنوان یک فن آن را تماشا می‌کنم."

زیزو در ادامه اضافه کرد: "42 امتیاز در معرض خطر است و هدف ما این است که حداکثر امتیازات ممکن را کسب کنیم."

کریم بنزما و ادن هازارد از مصدومیت بازگشتند مطمئناً مادرید را بهبود می‌بخشند، آخرین بار بازیکن فرانسوی در 14 فبروری بازی کرد و ستاره سابق چلسی نیز یک ماه پس از خروجش با مشکل ران، دیگر به میدان نرفته است.

در حالی که هر دو به بازگشت نزدیک می‌شوند زیدان هنوز برای بازگشت هیچ یک از آنها تاریخ بازگشت ندارد.

وی گفت: "بنزما و هازارد بهتر هستند اما آماده نیستند. آنها دیرتر از کسانی که قبلاً برگشته‌اند بهبود می‌یابند. نمی‌توانم تاریخ دقیقی بدهم."

سرخیو راموس یکی دیگر از بازیکنانی است که مادرید مجبور شده بدون او این اواخر کنار بیاید، کاپیتان از اواسط جنوری به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو غایب است – که البته از آن زمان بحث داغ مدافع میانی متوقف نشده و بر بسیاری از کنفرانس‌های خبری زیدان تسلط دارد. قرارداد راموس در پایان فصل به پایان رسیده و باید دید آیا او با تمدید قرارداد موافقت می‌کند. زیدان گفت: "شما همیشه از من یک چیز را می‌پرسید - او مرد چشمگیری است. من می‌خواهم که او تناسب اندام پیدا کند اما به غیر از این هیچ چیز دیگری مهم نیست زیرا فردا ما یک بازی داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала