Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی بازیکن سویا با زدن مسی هم نتوانست او را متوقف کند+ویدیو

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
عضو شوید
در بازی های این هفته از رقابت‌های لالیگا، بارسلونا موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر، سویا را در ورزشگاه سانچز پیزخوان شکست داده و بردی شیرین به دست بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با پیروزی شب گذشته خیالش از جایگاه سومی راحت خواهد بود و اکنون می‌تواند برای تصاحب جایگاه دومی و همچنین رقابتی سخت با اتلتیکو مادرید تلاش کند. بارسلونا با این پیروزی، با یک بازی بیشتر از رئال مادرید در جایگاه دوم لالیگا قرار گرفت.

لیونل مسی در این بازی عملکرد خوبی داشت و روی هر دو گل اثر گذار بود. او پاس گل اول تیمش را به عثمان دمبله داد و گل دوم را هم خودش با سماجتی که داشت به ثمر رساند. همین مسئله و بازی خوب لیونل مسی باعث خشم یکی از بازیکنان سویا که قصد مهار او را داشت شد، به طوری که روی یک صحنه و وقتی که می‌خواست مسی را بگیرد، با دست به کمر او زده و پیراهن او را گرفته و آن را کشید.

چهره‌ی این بازیکن سویا که خوان جردن نام دارد، در این صحنه بسیار خشمگین به نظر می‌رسید.مسی روی این صحنه سرعت بالایی داشت و خود را از بازیکن سویا رها کرد به طوری که در لحظه‌ی پس از این اتفاق، چهره‌ی خوان جردن، بازیکن سویا بسیار دیدنی شده بود!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала