Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوکه‌شدن «خوان لاپورتا» از دستگیری رییس سابق بارسلونا

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر لاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید بارتومئو مدیری خوبی نبود، اما از دستگیری او شوکه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پولیس ایالت کاتالونیا امروز (دوشنبه) جوزپ ماریا بارتومئو رییس پیشین باشگاه بارسلونا که چند ماه قبل از سمت خود استعفا کرد را به دلیل متهم بودنش به پرونده فساد مالی معروف به «بارسا گیت» در منزلش دستگیر کرد.

Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
فوری؛ بارتومئو از سوی پولیس اسپانیا بازداشت شد

پس از این ماجرا، خوان لاپورتا، نامزد ریاست بارسلونا در مصاحبۀ، گفت که او مدیر خوبی نبود اما از دستگیری او از سوی پولیس شوکه شده است. لاپورتا گفت:«بازداشت شدن بارتومئو خبر خوبی نیست و برای بارسلونا خوشایند نیست. او مدیر خوبی نبود اما با این حال، رییس بارسلونا بود. این خبر شوکه کننده است».

سال گذشته فاش شد که بارتومئو و همکاران او با عقد قراردادی یک میلیون یورویی، یک مؤسسه رسانه‌ای را مأمور کرده‌اند تا در شبکه‌های اجتماعی اقدامات آنها برای این باشگاه را مثبت و انتقاداتی که از سوی برخی اعضای فعلی و سابق باشگاه از عملکرد هئیت مدیره باشگاه صورت گرفت را کم‌اهمیت جلوه دهند.

با وجود اینکه بارتومئو بارها این موضوع را تکذیب کرد، اما مدارکی منتشر شد که نشان می‌داد اتهامات نسبت داده شده به آنها چندان بی‌پایه و اساس نیست. علاوه بر بارتومئو و گرائو، رومن گومس پونتی، رییس واحد بازرسی و تحقیقات باشگاه نیز جزو نفراتی بود که توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

همچنین پولیس کاتالونیا امروز با حضور در دفتر مرکزی باشگاه بارسلونا تلاش در یافتن اسناد تکمیلی درباره پرونده فساد مالی مدیران سابق باشگاه داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала