Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم پیشین رئال مادرید؛ یوونتوس اشتباه کرد رونالدو را خرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
آنتونیو کاسانو به این باور است که خرید مهاجم پرتگالی یک اشتباه از سوی یوونتوس بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در دو فصل کامل حضور در تورین به همراه یوونتوس قهرمان سری‌آ شده و با احتساب گلی که وارد دروازه ورونا کرد، در 47 بازی اخیر لیگ 47 گل به ثمر رسانده است.

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
ورزش
یوونتوس با رونالدو ضعیف‌تر است

 با این وجود، آنتونیو کاسانو، مهاجم ایتالیایی که سابقه بازی در تیم‌های رئال مادرید، سمپدوریا، ورنا و دیگر باشگاه‌های اروپایی را دارد، به این باور است که خرید ستاره پرتگالی یک اشتباه از سوی بیانکونری بوده است.

کاسانو در این باره گفت:«یوونتوس بدون رونالدو هم قهرمان سری‌آ می‌شد، آن‌ها او را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان به خدمت گرفتند اما با حضور او، عملکرد یووه در این رقابت‌ها بدتر شده است. رونالدو می‌داند چطور گلزنی کند، ضربات سر او منحصر به فرد است».
او در دامه گفت:«پیرلو اما می‌خواهد بازی بین خطوط را انجام دهد و حریف را تحت فشار قرار بدهد و این بدان معناست که رونالدو در این امور شرکت نمی‌کند. فکر می‌کنم اگر این انتقال به قهرمانی در لیگ قهرمانان منجر نشود، یک شکست بزرگ بوده است».

رونالدو فصل دیگری را با قدرت در حال سپری کردن است. مهاجم یوونتوس در 28 بازی که به میدان رفته است 25 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. او در راس پروژه یوونتوس قرار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала