Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان در بدترین زمان به بارسلونا آمد

© REUTERS / Albert GeaRonald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona
Ronald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
رود گولیت مدعی‌ست که رونالد کومان سرمربی فعلی باشگاه بارسلونا، در بدترین زمان ممکن به این تیم پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان در آغاز فصل و پس از اخراج کیکه ستین از هدایت بارسلونا، مسئولیت این تیم بحرانی را به عهده گرفت و تا حالا نتوانسته وضعیت را به حالت عادی برگرداند.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
کومان: به کامبک برابر سویا اعتماد کامل دارم

در حال حاضر این تیم در لالیگا شانس چندانی برای قهرمانی ندارد، در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز شکست سنگینی  برابر پی‌اس‌جی متحمل شده و احتمال می‌رود از رقابت‌های کوپا دل‌ری نیز حذف شود.

این موضوع سبب شده تا همه از سرمربی هالندی بارسلونا انتقاد کنند و او را نیز همچون والورده و ستین ناکام خطاب کنند.

رود گولیت برنده توپ طلا در سال 1987 و یکی از بهترین ستاره‌های فوتبال هالند اما معتقد است که کومان در بدترین زمان به این تیم آمده و زمان می‌برد تا او تیمی براساس نیازهای خودش بسازد.

او که در مراسم جوایز Laureus 2021، صحبت می‌کرد، در مورد هموطن خود گفت:" من برای او اندکی ناراحتم. بزرگترین علاقۀ او هدایت بارسلونا بود و در برترین زمان به این باشگاه آمد. او در اوج مشکلات انتخاباتی، مالی و کرونا هدایت بلوگرانا را پذیرفت و این ریسک بزرگی بود. کومان هدایت تیم را به عهده گرفت که مسی در آن راضی نیست، سوارز جدا شده و آن‌ها توان خرید بازیکن جدیدی را ندارد. به نظر من زمان می‌برد تا کومان تیم مورد علاقۀ خودش را بسازد".

این در حالی‌ست که این روزهای زمزمه‌های اخراج کومان از هدایت بارسلونا در صورت انتخاب فونت و لاپورتا به عنوان رییس جدید شنیده می‌شود و بسیار معتقد اند که ژاوی و آرتتا احتمال دارد که جانشین این مرد هالندی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала