Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور محمد صلاح در فهرست اولیه المپیک مصر تایید شد

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
شاوی غریب، سرمربی تیم زیر 23 ساله‌های مصر تایید کرد که او از محمد صلاح در ترکیب تیم المپیک استفاده خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در بازی‌های المپیک هر تیم می‌تواند حداکثر سه فوتبالیست بالای 23 سال در ترکیب داشته باشد و کشورهای راه‌یافته به المپیک تلاش دارند تا برخی از ستاره‌های سرشناس شان را به این بازی‌ها دعوت کنند.

Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
ورزش
صلاح نباید فرصت بارسایی شدن را از دست بدهد

 این بازی‌ها که در قالب بازی‌های المپیک جاپان از 22 جولای تا 8 آگست سال 2022، در شش شهر برگزار خواهد شد، برای کشورهای راه‌یافته به این رقابت‌ها بسیار با ارزش است و آمادگی‌ها برای آن از حالا آغاز شده است.

مصر یکی از کشورهایی‌ست که در این رقابت‌های راه‌یافته و تلاش دارد تا برای کسب نتیجۀ مطلوب از محمد صلاح به این رقابت‌ها دعوت کند.

روز یکشنبه، شاوی غریب، مربی زیر 23 ساله‌های مصر گفت که تصمیم دارد محمد صلاح را به این بازی‌ها دعوت کند و به زودی تصمیم نهایی در این مورد گرفته خواهد شد.

حضور صلاح در این رقابت‌های به لیورپول ضربه بزرگی خواهد زد زیرا او تمرینات پیش فصل را از دست خواهد داد و در چند بازی ابتدائی فصل نیز حضور نخواهد داشت.

گفته می‌شود که فدراسیون فوتبال مصر در وقفه بازی‌های ملی که تا چند روز دیگر خواهد بود، با باشگاه لیورپول در این مورد صحبت خواهد کرد تا مجوز پیوستن صلاح را به تیم المپیک این کشور صادر کند.

این در حالی‌ست که سرخ‌ها مخالف پیوستن ستاره مصری شان به جمع شاگردان شاوی غریب اند و نمی‌خواهند این بازیکن در حساس‌ترین مقطع فصل از اردوی سرخ‌ها دور شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала