Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچسترسیتی پروژه جذب مهاجم دورتموند را کلید زد

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش یک روزنامه انگلیسی، پروژه جذب ارلینگ هالند از سوی سیتیزن‌ها کلید خورده است.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر، روزنامه‌های معتبر و نزدیک به باشگاه منچسترسیتی خبر دادند که سران این باشگاه انگلیسی مهاجم جوان بورسیا دورتموند را برای جانشینی سرخیو آگوئرو برای فصل بعدی در نظر گرفته اند.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
1 ساعت اختلاف زمانی؛ دلیل عدم انتقال «ارلینگ هالند» به منچستریونایتد

در تازه‌ترین مورد اما، نشریه انگلیسی «میرر» در گزارشی به این مورد پرداخته است. این نشریه نوشت که پروژه خرید ارلینگ هالند از سوی سران منچسترسیتی اغاز شده است.

این نشریه در ادامه نوشت:«با توجه به روابط تیره‌وتار و پرتنش پپ گواردیولا، با مینو رایولا، مدیر برنامه گلزن بورسیادورتموند مانع انتقال به تیم لیگ برتری نخواهد شد».

به این ترتیب، گواردیولا به توانمندی‌های هالند کاملا واقف شده و می داند که چه تیم های بزرگی دنبال جذب وی در تابستان آینده خواهند بود. از همین‌رو، سیتیزن‌ها رقمی در حدود 115 میلیون یورو را برای خرید گلزن زنبورهای وستفالن در نظر گرفته است.

ارلینگ هالند حالا با درخشش در دورتموند یکی از بهترین بازیکنان اروپاست که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند. او از آغاز سال گذشته در خدمت زنبورهای وستفالین است و برای این تیم گل های بیشماری زده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала