Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سه نامزد ریاست بارسلونا به دستگیری رییس سابق باشگاه

© sportskeedaXosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti
Xosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
سه نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، به دستگیری ماریا جوزپ بارتومئو رییس سابق و چند عضو هیئت مدیره واکنش نشان دادند و مدعی شدند که برخی‌ها تلاش دارند به باشگاه ضربه بزنند.

به گزارش اسپوتنیک، ساعتی قبل پولیس کاتالونیا جوزپ ماریا بارتومئو رییس، اسکار گرائو مدیر اجرایی سابق، رومن گومز مدیر بخش حقوقی و خائومه ماسفرر، مشاور رییس باشگاه بارسلونا را به اتهام دست داشتن در ماجرای بارساگیت دستگیر کرد و این موضوع جنجالی در ایالت کاتالونیا برپا کرد.

Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
فوری؛ بارتومئو از سوی پولیس اسپانیا بازداشت شد

بسیاری از طرفداران باشگاه بارسلونا معتقد اند که این رسوایی بزرگی است که دومین رییس این باشگاه زندانی شود و این موضوع جایگاه باشگاه را متزلزل خواهد کرد.

سه نامزد ریاست باشگاه بارسلونا نیز دقایقی قبل به این موضوع واکنش نشان دادند و مدعی شدند که برخی‌ حلقات به دنبال ضربه زدن به باشگاه اند.

خوان لاپورتا در حین گفت‌وگوی  تلویزیونی در ییدا از بازداشت بارتومئو خبردار شد. مدیر اسبق بارسلونا در این باره گفت:" من هم در همین حد خبر دارم. این خبر خوبی برای بارسا نیست چرا که او مدیر باشگاه بوده است. البته مشخص است که مدیریت درستی صورت نگرفته است. این خبر قطعا خبر ناخوشایند و شوکه کننده ای است."
ویکتور فونت نیز با انتشار توییتی گفت:" باید به فساد و مفسدان پایان بدهیم. ما را خنثی می کنند و شایسته سالاری را می‌کشند. مثل یک ملت باید بدون ترس از موانع و مشکلات به جلو حرکت کنیم و این گونه در کنار هم می توانیم مشکلات را ریشه کن کنیم."
فریکسا نیز با انتشار پیامی در این مورد واکنش نشان داد و نوشت:" افراد زیادی می خواهند به بارسلونا صدمه بزنند. اجازه نمی دهیم. هرگز تنها قدم نخواهیم زد".

اتهامات علیه بارتومئو در ابتدا در فبروی از سوی یک شبکه رادیویی محلی به وی وارد شد؛ مدارک منتشر شده حاکی از آن بود که 13 نفر از جمله بارتومئو پشت پرده چندین حساب کاربری در فیسبوک بوده و از این طریق به افراد مرتبط با باشگاه حمله می‌کردند که از جمله این اشخاص می‌توان به لیونل مسی، ژاوی هرناندز، پپ گواردیولاو ویکتور فونت نامزد انتخاباتی باشگاه اشاره کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала