گزارشگر سازمان ملل خواهان تحریم بن سلمان شد

© Sputnik / Aleksey Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر گزارشگر سازمان ملل خواهان تحریم بن سلمان شد
گزارشگر سازمان ملل خواهان تحریم بن سلمان شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد از ایالات متحده امریکا خواسته است تا تحریم‌های را علیه ولیعهد عربستان سعودی در ارتباط با كشته شدن خاشقجی اعمال كند.

به گزارش اسپوتنیک، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد از امریکا خواهان اعمال تحریم‌ها در رابطه به قتل خاشقجی بر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی شده است.
گزارشگر ویژه گفت: "دلیل دیگری که نا امید کننده و بسیار مهم است، سکوت امریکا در این مورد است، من فکر می‌کنم این مشکلات بزرگی را ایجاد می‌کند، اگر خطری نکند، این برای ایالات متحده بسیار خطرناک است و من از امریکا می خواهم که مطابق تحقیقات عمومی خود عمل کند و شاهزاده محمد بن سلمان را تحریم کند.

ریاض گزارش آمریکا در مورد قتل خاشقجی را رد کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
ریاض گزارش آمریکا در مورد قتل خاشقجی را رد کرد

این درحالیست که (26 فبروری) ایالات متحده اعلام کرد که در رابطه به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی علیه 76 شهروند سعودی محدودیت صدور ویزا را اعمال کرده است.
خاشقجی در اکتبر 2018 پس از ورود به کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه ناپدید شد. ریاض که در ابتدا نسبت به ناپدید شدن خاشقجی اظهار بی اطلاعی می‌کرد، تصدیق کرد که این روزنامه نگار در داخل کنسولگری به قتل رسیده است.
آنقره اعلام کرد همزمان با ورود خاشقجی به ساختمان کنسولگری 15 مقام امنیتی عربستان سعودی نیز با دو پرواز وارد استانبول شده و پس از مدت کوتاهی ترکیه را ترک کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала