Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا، انتقال «اریک گارسیا» به بارسلونا را تایید کرد + عکس

© AFP 2023 / SERGEI SUPINSKYگواردیولا
گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی تأیید کرد اریک گارسیا در تابستان پیش‌رو راهی بارسلونا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با شبکۀ تلویزیونی اسکای اسپورت تایید که اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی سیتیزن‌ها تابستان پیش‌رو به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا خواهد پیوست.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
ورزش
چرا نخریدن گارسیا می‌تواند به معنای فصلی بی‌جام برای بارسا باشد؟
پپ گواردیولا در خصوص انتقال این مدافع اسپانیایی‌اش به بارسلونا گفت:«گارسیا قراردادی با باشگاه بارسلونا امضا خواهد کرد که به واسطه آن تا سال 2026 خود را به کاتالان‌ها متعهد خواهد کرد. باشگاه‌های دیگری هم در کورس جذب این بازیکن نیستند. اریک گارسیا بازیکن سطح بالایی است و راهی بارسلونا می‌شود».
سرمربی سیتی با ستایش از عمکلرد او در جمع سیتیزن‌ها گفت:«ما در دو بازی اخیر نتوانستیم او را برای بازی در ترکیب منچسترسیتی انتخاب کنیم و این قلبم را شکسته است. وقتی هم ترکیب فوق‌العاده‌ای دارید، کار برای انتخاب ترکیب اصلی‌ سخت می‌شود».
سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان گفت:«گارسیا مثل پسرم است. او فصل گذشته پس از پایان دوران قرنطینه بهترین مدافع میانی ما بود. اریک هرگز مرتکب اشتباه نشد و در مرحله یک‌چهارم نهای لیگ قهرمانان اروپا هم برای ما بازی کرد».

این مدافع جوان که تاکنون در 32 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته، پیشنهاد تمدید قراردادش با این باشگاه را رد کرده است. او حالا با پایان قرارداد فعلی‌اش می‌تواند در پایان فصل به‌ عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا یکجا شود.

گارسیا که چهار بازی ملی با پیراهن اسپانیا نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 20 میلیون یورو تخمین زده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала