Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

1 ساعت اختلاف زمانی؛ دلیل عدم انتقال «ارلینگ هالند» به منچستریونایتد

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
اختلاف زمانی ناروی و گرینویچ باعث شد مهاجم گلزن بورسیا دورتموند به منچستر یونایتد نرود.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد همه تلاش خود را انجام می دهد تا ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد. در واقع هر زمان که نام مشتریان این مهاجم مطرح می شود، نام شیاطین سرخ نیز به میان می آید.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
ورزش
100 میلیون سیتی برای هالند کافیست؟

در همین حال، نشریه انگلیسی «میرر» گزارش داده است که وکیل هالند و باشگاه مولده قرار بود که در ساعت 9 صبح به وقت ناروی با نماینده منچستریونایتد صحبت کنند اما نماینده شیاطین سرخ از نظر اختلاف زمانی دچار اشتباه شد و ساعت 9 به وقت بریتانیا یعنی ساعت 10 صبح به وقت ناوری تماس گرفت.

مشکل اما این جا بود که این تاخیر یک ساعته باعث شد تا هالند مقصدش را مشخص کند. سالزبورگ در زمان درست تماس گرفت و بدین ترتیب انتقال این بازیکن در ژانویه 2019 با مبلغ مجموعا هشت میلیون یورو نهایی شد. هالند حالا در دورتموند 110 میلیون یورو می ارزد.

بر اساس خبری که این نشریه انگلیسی منتشر کرده، یونایتدی‌ها می‌خواستند او را با مبلغ 3.5 میلیون یورو جذب کنند و سرمربی شیاطین سرخ هم به خاطر این موضع بسیار راضی بود زیرا مربی این بازیکن در تیم مولده بود و حالا می توانست باز هم از او استفاده کند اما اتفاق عجیبی رخ داد و این انتقال به دلیل اختلاف ساعت بین 2 کشور انجام نشد زیرا یک تماس که قرار بوده برقرار شود به همین دلیل انجام شده.

هالند حالا با درخشش در دورتموند یکی از بهترین بازیکنان اروپاست که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند. او البته پیشتر در زمانی که در مولده بازی می‌کرد در آستانه امضای قرارداد با منچستر یونایتد در سال 2019 بوده که می‌توانست مسیر فوتبالی او را تغییر دهد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала