Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام به دنبال جذب بازیکن چند کارۀ رئال مادرید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاس وازکز
لوکاس وازکز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
خوزه مورینیو به جذب لوکاس وازکز از رئال مادرید تمایل نشان داده است و این موضوع می‌تواند شرایط تمدید قرارداد را دشوارتر کند.

به گزارش اسپوتنیک، لوکاس وازکز همانند سرجیو راموس و لوکا مودریچ تا پایان فصل با رئال مادرید قرارداد دارد و مذاکرات دوطرف برای تمدید نتیجۀ در پی نداشته است.

لوکاس وازکز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2021
رد پیشنهاد رئال برای تمدید قرارداد از سوی لوکاس وازکز

در ابتدای فصل وازکز با تمدید قرارداد و ماندن در رئال مادرید فاصله فراوانی داشت و حتی به عنوان یکی از تمدیدی‌ها در نظر گرفته نمی‌شد. او اما با توجه به حضور در ترکیب زیدان به دلیل مصدومیت کارواخال و اودریوزولا حالا فکر ماندن به سرش زده. از سوی دیگر اولویت رئال مادرید با توجه به شرایط اقتصادی موجود کنترل امور مالی است و احتمالا به همین دلیل هم پیشنهاد چندان بالایی به وازکز داده نشده.

این بازیکن که توانایی بازی در چند پُست را دارد، قبل از این پیشنهاد رئال مادرید را به دلیل دستمزد اندک رد کرده و به دنبال افزایش دستمزد خودش است.

از سوی دیگر چند کاره بودن وازکز سبب شده تا چندین باشگاه مطرح به دنبال او باشند و اخیراً تاتنهام نیز به این بازیکن علاقه نشان داده است.

براساس گزارش دیلی استار، خوزه مورینیو شخصاً به جذب لوکاس وازکز از رئال مادرید تمایل نشان داده است و خواهان آوردن او به لندن شده است.

تاتنهام در حالی به مدافع رئال مادرید علاقه نشان داده که قبل از این اتلتیکومادرید نیز به جذب این بازیکن تمایل نشان داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала