Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر موضع پوگبا به دلیل بی‌توجهی رئال مادرید

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که پُل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد، از پیوستن به رئال مادرید ناامیده شده و می‌خواهد به فوتبال در الدترافورد ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، پُل پوگبا ستاره فرانسوی شیاطین سرخ، اخیراً اعلام کرد که می خواهد چالش جدیدی را امتحان کند و تصمیم دارد تا باشگاه منچستریونایتد را در پایان فصل ترک کند.

پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
نگرانی شیاطین سرخ از مصدومیت پوگبا

پس از نشر این خبر شایعات در مورد احتمال حضور این بازیکن در رئال مادرید اوج گرفت و برخی معتقد بودند که این بازیکن تابستان آِینده به جمع کهکشانی‌ها اضافه خواهد شد.

رئال مادرید اما به این موضوع علاقۀ چندانی نشان نداد و توجه خود را به جذب هالند و امباپه معطوف کرد.

پوگبا که تمایل زیادی به پیوستن به رئال مادرید داشت، به دلیل بی‌توجهی سران کهکشانی‌ها به آینده‌اش تغییر موضع داده و خواهان ماندن در الدترافورد است.

این موضوع را سولسشر در گفت‌وگو با فور فور تو مطرح کرد و مدعی شد که گفت‌وگوها با ستاره فرانسوی برای تمدید قرارداد  به خوبی پیش رفته است.

او در این مورد گفت:" ما صحبت‌های خوبی با پل داشتیم و حالا باید ببینیم که شرایط چگونه پیش خواهد رفت. البته که تمامی این صحبت‌ها محرمانه باقی خواهد ماند. او دوره دوم خود را در این باشگاه سپری می‌کند. در دوره اول، او به عنوان یک پسر بچه به این باشگاه آمد و درباره تاریخ باشگاه و تعصب به این پیراهن چیزهای زیادی یاد گرفت. او بهترین عملکرد خود را در زمین به نمایش می‌گذارد و فکر می‌کنم همه ما به این موضوع آگاه هستیم".

سرمربی یونایتد در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که پوگبا شرایط خوبی ندارد و در این فصل بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала