Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید 1 - سوسیداد 1؛ وینیسیوس ناجی کهکشانی‌ها شد

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
رئال مادرید در یک بازی خانگی برابر تیم رئال سوسیه‌داد به کسب تساوی بسنده کرد و از سبقت گرفتن از بارسلونا در جدول به رده‌بندی باز ماند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های هفته بیست و پنجم لالیگا تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال سوسیداد بود که جدال آنها در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه انجامید.

Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
درخشش ستاره‌های رئال در هوا؛ کهکشانی‌ها با ضربات سر بیشتر از همه گُل زده‌ اند

در این دیدار پورتو در دقیقه 55 گل نخست را برای سوسیه‌داد به ثمر رساند و وینیسیوس جونیور در دقیقه 89 گل تساوی را وارد دروازه مهمان کرد و کهکشانی‌ها را از شکست خانگی نجات داد.

شاگردان زیدان می‌توانستند با این پیروزی به 3 امتیازی اتلتیکو مادرید برسند، اما تعداد زیاد مصدومان و فرصت سوزی مهاجمان این تیم، اجازه این کار را نداد و حالا آن‌ها با 53 امتیاز هم امتیاز با بارسلونا و پشت سر اتلتیکومادرید 58 امتیازی هستند.

لوس بلانکوس امیدوار بود که پس از پیروزی شیرین در خانه آتالانتا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بتواند با پیروزی برابر سوسیداد، خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند اما موفق نشدند.

آن‌ها در بازی بعدی خود در روز یک شنبه ورزشگاه واندا متروپولیتانو مهمان اتلتیکومادرید هستند و سپس میزبان الچه خواهند بود و در نهایت در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا پذیرای آتالانتا می‌باشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала