Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیاز مبرم کهکشانی‌ها به برتری در دربی مادرید؛ بارسا اما امیدوار به توقف مدعیان پایتخت

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
رئال در حالی دربی مادرید را برابر اتلتیکو برگزار خواهدکرد که نیاز مبرمی به برتری در این دیدار حساس دارد.

به گزارش اسپوتنیک، تساوی رئال مادرید برابر رئال سوسیداد در دیداری که میزبان بود، باعث شد تا این تیم از اتلتیکو مادرید که در صدر جدول قرار دارد پنج امتیاز عقب بیفتد و البته که یک بازی بیشتر نیز دارد.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
رئال بدون بنزما ماشین گلزنی‌اش خاموش نیست، دربی فرصت باخت برای زیدان نیست

نشریه «مارکا» اعلام کرد دیدار رئال مادرید با اتلتیکو مادرید که در هفته بیست و ششم لالیگا سانتاندر برگزار خواهد شد، بدون تردید اهمیت زیادی در وضعیت جدول رده‌بندی برای مدعیان قهرمانی دارد.

شاگردان زین‌الدین زیدان بازی رفت را 2 بر صفر به سود خود به پایان بردند و این بار هم برای کسب پیروزی بازی خواهند کرد ولی بدون شک صدرنشین لالیگا به راحتی باج نخواهد داد.

بی‌تردید بارسلونا بیشترین نفع را از برگزاری دربی مادرید خواهد برد، البته با فرض اینکه در مصاف با اوساسونا به پیروزی دست یابد. تساوی در دربی مادرید به سود شاگردان رونالد کومان خواهد بود و اگر قرار است این مسابقه برنده‌ای هم داشته باشد، بهتر است رئال مادرید باشد تا بارسلونا بتواند با امید بیشتری برای رسیدن به صدر جدول تلاش کند.

رئال مادرید در شرایطی مقابل رئال سوسیداد به تساوی رسید که پنج برد متوالی در لالیگا به دست آورده و اگر شکست برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا را نادیده بگیریم، شرایط لوس بلانکوس بسیار امیدوارکننده بود.

شاگردان زیدان اگر به دنبال قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لالیگا هستند، باید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به پیروزی دست یابند، اگرچه این مسابقه خارج از خانه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала