Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رییس لالیگا به شایعه حضور امباپه و هالند در اسپانیا

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مورد وضعیت فوتبال اسپانیا بدبینانه صحبت کرده و فکر می‌کند که بعید است کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند در تابستان پیشرو به اسپانیا بیایند.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند و کلیان امباپه، دو ستاره درخشان این روزهای فوتبال، اخیراً به باشگاه رئال مادرید لینک شده اند و بارسلونا نیز نیم‌نگاهی به جذب ستاره نروژی دورتموند دارد.

با توجه به شرایط اقتصادی هر دو باشگاه، بسیاری از کارشناسان انتقال این بازیکنان را به اسپانیا ناممکن می‌دانند و مدعی اند که این بازیکنان تابستان آینده به لالیگا نخواهند آمد.

خاویر تباس رییس لالیگا نیز این موضوع را تایید می‌کند و مدعی‌ست که شرایط برای حضور آن‌ها در اسپانیا فراهم نیست.

او به مارکا در این مورد گفت:" برای هالند یا امباپه آمدن به اسپانیا دشوار خواهد بود زیرا پرداخت هزینه‌های جذب آن‌ها برای برخی از باشگاه‌ها بسیار دشوار است. فقط باشگاه‌هایی توان جذب این بازیکنان را دارند که با پول نفت یا گاز بازیکنان را به خدمت می‌گیرند. من اعتقادی به قانون فییرپلی مالی ندارم و باید این قانون به صورت درست تطبیق و عملی شود".

این در حالی‌ست که رئال مادرید برای جذب هالند و یا امباپه در تابستان پیشرو آماده می‌شود و برای رسیدن به چنین هدفی برخی ستاره‌هایش را بفروش برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала