Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل حتی با خروجش از رئال هم دستمزدش را تمام و کمال می‌خواهد

© Sputnik / Denis Tyrin /  مراجعه به بانک تصاویر Real Madrid's player Gareth Bale, center, celebrates a goal (File)
Real Madrid's player Gareth Bale, center, celebrates a goal (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
گرت بیل که این روز ها با پیراهن تاتنهام بعد از شروعی نه چندان خوب به دوران خوب خود برگشته است، انتظار دریافت تمام دستمزد خود از رئال مادرید حتی در صورت ماندن در تاتنهام را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل بازیکن ولزی به یکی از بزرگترین اشتباهات مدیریتی رئال مادرید تبدیل شده است  و دستمزد هنگفت این بازیکن روی شانه های رئال سنگینی می‌کند.

گرت تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و در پایان قرارداد قرضی خود با تاتنهام در سال 2021 به رئال برمی گردد. گرت برای فصل پایانی اش در رئال باید 15 میلیون یورو دستمزد بگیرد که البته با احتساب مالیات رئال مادرید باید 30 میلیون یورو هزینه کند.

​بیل به رئال مادرید اعلام کرده است که حاضر نیست که حتی یک یورو هم تخفیف بدهد. رئال در نظر داشت که با پرداخت بخشی از این 15 میلیون یورو قرارداد بیل را فسخ کند اما بازیکن ولزی به رئال اعلام کرده است که یا کل 15 میلیون یورو را باید به او بپردازند و بعد قراردادش را فسخ کنند یا این که او در فصل آینده مثل فصل جاری قرضی به تیمی دیگر برود و رئال بخشی از دستمزدش را بپردازد.

به نظر می رسد که مدیران رئال مادرید چاره ای جز پذیرش گزینه دوم ندارند و به همین خاطر امیدوارند که بیل فصل درخشانی در تاتنهام داشته باشد تا بتوانند برای فصل برایش مشتری خوبی پیدا کنند که کل دستمزدش یا حداقل بخش قابل توجهی از دستمزدش را بپردازد!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала