Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گلادباخ 0 – دورتموند 1؛ سانچو تکت نیمه نهایی را برای زنبورها گرفت

© AP Photo / Lars BaronJadon Sancho in action for Borussia Dortmund
Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
دو تیم بروسیا مونشن‌ گلادباخ و بروسیا دورتموند در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان به مصاف هم رفتند.

به گزارش اسپوتنیک، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان دیداری حساس بین مونشن‌گلادباخ و دورتموند برگزار شد که زنبورها این بازی را یک بر صفر بردند تا راهی مرحله بعد شوند.

در نیمه اول این گلادباخ بود که موقعیت‌های نسبتا خوبی خلق می کرد، اما هیچ کدام ثمری نداشت. در نیمه دوم دورتموند در دقیقه 54 به گل رسید، اما کمک داور ویدئویی بعد از بررسی آن، گل را مردود اعلام کرد. دورتموند که دو بازی آخرش در بوندس‌لیگا را برده بود، در این بازی توسط سانچو در دقیقه 66 به گل پیروزی‌بخش رسید. داهود از دورتموند در دقیقه 90+2 از زمین بازی اخراج شد.

View this post on Instagram

A post shared by DFB-Pokal (@dfb_pokal)

دورتموند در جدول بوندسلیگا شرایط خوبی ندارد. آن‌ها در 23 بازی تنها 39 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده پنجم و پشت سر بایرن مونیخ، لایپزیش، وولفسبورگ و فرانکفورت قرار دارند. بازی بعدی آن‌ها مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا است و امیدوارند که با پیروزی در این بازی حساس شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند. 

گلادباخ نیز که چهارمین شکست پیاپی خود را در تمام رقابت‌ها تجربه کرد، در ادامه باید به مصاف لورکوزن و سپس آگزبورگ برود و در نهایت در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان منچسترسیتی خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم با حساب 2-0 به سود سیتیزن‌ها به پایان رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала