Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار در آستانه انتخابات: من برنده نشوم، مسی بارسا را ترک خواهد کرد

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi looks dejected
Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
خوآن لاپورتا نامزد انتخابات ریاست بارسلونا هشدار داد، در صورتی که او برنده انتخابات پیش رو نشود، مسی بارسلونا را ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوآن لاپورتا نامزد انتخابات ریاست بارسلونا با هشدار جدی به اعضای این باشگاه، اصرار دارد كه لیونل مسی در صورت انتخاب نشدن وی به عنوان رئیس باشگاه، بارسا را ترك خواهد كرد.

انتخابات ریاست بارسلونا روز یکشنبه برگزار میشود و قرار است پس از چند سال حضور جنجالی جوزپ بارتومئو رئیس جدید این باشگاه مشخص شود.

یکی از موضوعات مهم باشگاه آینده لیونل مسی است. آینده ای که باعث نگرانی رئیس جدید، طرفداران و حتی کادر فنی است.

هر چند سن مسی دیگر سن فوق العاده ای برای تاثیرگذاری در فوتبال نیست، ولی بدون شک نمیتوان دسته کم از دو سا سه فصل دیگر از او دل کند و هر مربی و مدیری در بارسا میخواهد این فوق ستاره کماکان با پیراهن بارسا به میدان برود.

مخصوصا کسانی که خود را از جنس بارسا میدانند معتقدند مسی باید با پیراهن کاتالان ها از فوتبال خداحافظی کند.

با این حال لاپورتا نامزد پیشتاز انتخابات پیش رو که در بسیاری از نظرسنجی ها شانس اول پیروزی است وعده داده كه "همه تلاش خود را انجام خواهد داد" تا مسی را در نیو كمپ نگه دارد، اما وی امروز قبل از انتخابات داغ روز یکشنبه، صحبت مهمی را به میان آورده است.

لاپورتا در جریان یک بحث تلویزیونی در کانال RAC1 کاتالونیا با رقبایش، تونی فریکسا و ویکتور فونت گفت: "من رابطه بسیار خوبی با لئو دارم و او هر پیشنهادی را که من برایش بدهم را بررسی خواهد کرد."

وی در جمله ای تاثیرگذار و مهم گفت: "اگر پیروز نشوم، مطمئن هستم که لئو در بارسلونا نمی ماند.

"مسی پیشنهادی که ما به او ارائه می دهیم را ارزیابی خواهد کرد. من مطمئن هستم که اگر نامزدهای دیگر پیروز شوند، مسی در بارسلونا نمی ماند. او در زمان حضور فریکسا در هیئت مدیره خیلی راضی نبود. '

لاپورتا که بین سالهای 2003 تا 2010 رئیس بارسلونا بود معتقد است که مسی را با پول نمیتوان راضی کرد.

لاپورتا افزود: "او فقط با پول راضی نمیشود، او می خواهد یک تیم رقابتی برای برنده شدن داشته باشد.

"من مطمئن هستم که او به پیشنهاد من گوش خواهد داد، همانطور که من مطمئنم که اگر شخص دیگری پیروز شود او آنجا را ترک خواهد کرد."

این در حالیست که کادناسر امروز ادعا کرد، مسی برای ماندن و یا رفتنش از بارسا منتظر مشخص شدن رئیس جدید است و تصمیم نهایی اش را در پایان فصل خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала