Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی شانسی برای خرید هالند ندارد

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
باشگاه چلسی هیچ شانسی برای جذب ارلینگ هالند ندارد و او فقط می‌خواهد به یکی از شش باشگاه بزرگ بپیوندد که خواستار اوست.

به گزارش اسپوتنیک؛ چلسی شانس انتقال ارلینگ هالند ستاره دورتموند را ندارد که فقط می‌خواهد به یکی شش باشگاه از جمله منچستریونایتد منتقل شود.

مهاجم 20 ساله نارویژی یکی از داغ‌ترین دارایی‌های جوان فوتبال اروپا با خواستگاران زیاد است. و اسپورت بیلد رسانه معتبر آلمانی مدعی شده که چلسی "شانسی" برای جذب این مهاجم 150 میلیون پوندی ندارد و همچنین بایرن مونیخ نیز چنین کاری نمی‌کند.

این گزارش در آلمان همچنین ادعا دارد که هالند گزینه‌های خود را به 6 باشگاه محدود کرده است. لیورپول، منچستریونایتد و منچسترسیتی تنها تیم‌های لیگ برتری هستند که هالند می‌تواند به آنها بپیوندد. و این بازیکن 20 ساله همچنین علاقه‌مند به پیوستن به یوونتوس یا غول اسپانیایی رئال مادرید یا بارسلونا است. این گزارش می‌افزاید كه هالند می‌خواهد به یك "باشگاه برتر" بپیوندد و قدم میانی دیگری بر نمی‌دارد. او جنوری گذشته از ردبول سالزبورگ به دورتموند پیوست و در 45 بازی 43 گل برای تیم بوندس لیگایی به ثمر رسانده است.

منچستریونایتد در جنوری قبلی نزدیک به جذب این بازیکن بود اما اوله گونر سولسشیر به دلیل همه‌گیری گرونا مانع هزینه هنگفت برای او شد.

سولسشیر گفت: "در جهان فوتبال با همه این تغییرات کمتر نقل و انتقالات اتفاق می‌افتد. همه‌گیری قطعاً همه را در فوتبال تحت تأثیر قرار می‌دهد، کمبود مالی و همه را تحت تأثیر قرار داده است. تمام باشگاه‌های جهان از یک وضعیت برخوردار هستند بنابراین برای باشگاه‌های دیگر فرقی با ما ندارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала