Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ارلینگ هالند در رادار بایرن؟

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2021
عضو شوید
هربرت هاینر رئیس بایرن می‌گوید که بایرن توان مالی خرید ارلینگ هالند را دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ با وجود تأثیر همه گیری ویروس کرونا رئیس بایرن مونیخ می‌گوید برای خریدهای بزرگ مشکلی پولی نخواهد داشت.

هربرت هاینر رئیس بایرن مونیخ اطمینان داده است که این باشگاه از نظر مالی قادر به جذب ارلینگ هالند ستاره ناب نارویژی است.

مهاجم بروسیا دورتموند با ادامه پیشرفت در سیگنال ایدونا پارک، احتمالاً یکی از بازیکنان پر تقاضا در پنجره نقل و انتقالات آینده خواهد بود.

هالند در این فصل در 27 بازی 27 گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است. در میان بازیکنان بوندس لیگا ،فقط رابرت لواندوفسکی دارای گل‌های مستقیم بیشتری است.(42)

رئال مادرید، منچسترسیتی، چلسی، منچستر یونایتد و بارسلونا همگی با این بازیکن 20 ساله ارتباط دارند، در حالی‌که ستاره سابق آلمان لاوتار ماتاوز پیشنهاد کرد که گام منطقی بعدی هالند پیوستن به بایرن در صورت انتخاب ماندن در آلمان باشد.

طبق گزارش‌ها یک بند آزادسازی 75 میلیون یورویی از سال آینده اجرایی خواهد شد و هاینر معتقد است بایرن در شرایطی خواهد بود که با وجود تأثیر مالی بیماری همه گیر ویروس کرونا، با دیگران برای خرید هالند رقابت کند.

بایرن از نظر اقتصادی یک باشگاه قدرتمند است و هاینر به Sport1 گفت: "اصرار بر بایرن، حتی در مسیر موفقیت ما در جذب بازیکنان جوان با مهارت‌های برجسته بیشتر پیش خواهد رفت، زیرا قبلا توافق کرده‌ایم که اوپامیکامو را از لایپزیگ امسال بخریم. اگرچه ما نیز به طور گسترده از بیماری همه گیر رنج می‌بریم اما وقتی در مورد آنها اطمینان پیدا کنیم، همیشه می‌توانیم بازیکنان را به میدان بیاوریم."

 

برنامه‌های تمدید لئون گورتزکا

هاینر همچنین بحث در مورد قراردادهای جدید را با هافبک لئون گورتزکا و مدافع نیکلاس سوله تایید کرد که معاملات شان در سال 2022 به پایان می‌رسد.

گورتزکا اخیراً پس از بهبودی از ویروس کرونا، فرم را به دست آورده، در حالی که سوله که با چلسی در ارتباط بود، به عنوان یک دفاع راست موقت از روند مثبت برخوردار بود.

هاینر گفت: "لئون گورتزکا در 12 ماه گذشته بسیار پیشرفت کرده است. او به یکی از مهمترین بازیکنان ما تبدیل شده است. بله ما می‌خواهیم با او همکاری کنیم. ما در بهار با او می‌نشینیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала