Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخابات ریاست رئال و تحولات تابستانی کهکشانی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2021
عضو شوید
دوره کاری 4 ساله فلورنتینو پرز رییس رئال مادرید رو به اختتام است و انتخابات احتمالی ریاست این باشگاه می‌تواند روی خریدهای تابستانی آن تأثیر بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دوره 4 ساله فعالیت فلورنتینو پرز بر کرسی ریاست باشگاه رئال مادرید در تابستان امسال به پایان می‌رسد و انتخابات بالقوه ریاست مادرید می‌تواند روی خریدهای تابستانی این تیم تأثیر بگذارد.

این باشگاه قرار است انتخابات ریاست خود را در اواسط سال 2021 برگزار کند و اگر کسی برای به چالش کشیدن فلورنتینو پرز حاضر شود نتیجه می‌تواند خریدهای احتمالی تابستان را تحت تأثیر قرار دهد.

عامل دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند به عدم اطمینان اقتصادی فعلی اضافه کند که می‌تواند تابستان سال آینده رئال مادرید را تحت تأثیر قرار دهد. دوره تصدی فلورنتینو پرز به عنوان رئیس با برنامه ریزی انتخابات ریاست در صورت گام برداشتن نامزدهای احتمالی به طور کامل طی می‌شود.

پرز در حالی که ویسنته بولودا بیش از یک سال پیش اظهار داشت که قصد رقابت با رئیس فعلی را دارد، بدون مخالفت در سال 2009، 2013 و 2017 انتخاب شد. یک مبارزات انتخاباتی ریاست می‌تواند روند مذاکرات مربوط به اهداف تابستانی امباپه، هالند  کاماوینگا را متوقف کند. اعضای باشگاه رئال مادرید از سال 2006 که رامون کالدرون در انتخابات پیروز شد، در مبارزات انتخاباتی ریاست رای نیاورده‌اند. از زمان استعفای کالدرون، فلورنتینو پست بدون مخالفت در سه دوره انتخابات گذشته (2009، 2013 و 2017) را به دست آورده است.

در صورت مخالفت پرز، انتخابات احتمالاً در اواسط تا اواخر جولای برگزار می‌شود و این تأثیر در خریدهای آینده را خواهد داشت. با تاخیر در مسابقات قهرمانی اروپا 2020 که در 11 جولای به پایان می‌رسد، جایی که امثال امباپه، کاماوینگا و پوگبا در آن حضور خواهند داشت اقدام برای خرید هالند کاهش نخواهد یافت.

 

سرمایه گذاری عمده

طبیعی است که با پایان دوره ریاست، باشگاه از انجام سرمایه گذاری‌های کلان با اعتباری بالغ بر 570 میلیون یورو که برای تأمین اعتبار کار بازسازی در سانتیاگو برنابئو خرج شده، خودداری کند. سرمایه گذاری روی بازیکنانی چون امباپه (150 میلیون به علاوه 72 میلیون یورو در هر فصل به عنوان حقوق) یا هالند (150 میلیون یورو هزینه به علاوه 20 میلیون حقوق سالانه) فقط توسط "socios" باشگاه به عنوان سرمایه گذاری مشروع برای یک دوره جدید ریاست باشگاه تلقی می‌شود .

 

زمان انتخابات

اساسنامه این باشگاه برگزاری انتخابات ریاست را در ماه آگوست رد می‌کند، بنابراین هرگونه روند احتمالی انتخابات باید قبل از 31 جولای (2021) به پایان برسد. فصل 2020/21 لالیگا در 23 می به پایان می‌رسد و این رسم است که هیئت مدیره پنجره‌ای را برای نامزدهای احتمالی در اوایل ماه جون (با یک دوره ده روزه برای متقاضیان برای اعلام منافع خود) باز می‌کند. اگر اکنون مخالفتی با پرز وجود داشته باشد، رئیس فعلی درست قبل از شروع یورو 2020 در 11 جولای به طور خودکار انتخاب می‌شود. در صورت برگزاری انتخابات این باشگاه باید 15 روز پس از بسته شدن، پنج روز تاریخی را تعیین کند که به طور بالقوه می‌تواند انتخابات را در مرحله اولیه مسابقات تأخیری 2020 اروپا برگزار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала