Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق مخفیانه رئال مادرید با رونالدو فاش شد

© AFP 2023 / Javier SorianoFlorentino Pérez, presidente de Real Madrid, y Cristiano Ronaldo
Florentino Pérez, presidente de Real Madrid, y Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید امتیاز منحصر به فردی برای کریستیانو رونالدو قائل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سایت فوتبال لیکس از وعده‌ای که باشگاه رئال مادرید به کریستیانو رونالدو در زمان حضور این بازیکن پرتگالی در سانتیاگوبرنابئو داده بود پرده برداشت.

El delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
ورزش
بیستمین گل فصل رونالدو در 600مین بازی لیگ+عکس

حواشی مربوط به توافق‌های مالی میان کریستیانو رونالدو با رئال مادرید و اختلافاتی که میان آنها و خزانه‌داری اسپانیا شکل گرفت، بعد از سه سال از زمان جدایی این بازیکن پرتگالی از کهکشانی‌ها و پیوستنش به یوونتوس همچنان ادامه دارد.

روز گذشته نسخه آنلاین نشریه «اینفولیبره» اسپانیا فصلی جدید از تخلفاتی که در قراردادهای میان رونالدو و رئال مادرید وجود داشته پرده برداشت، همان تخلفاتی که رونالدو را چند سال به دردسر انداخت و در نهایت او را مجبور به پرداخت جریمه‌ای هنگفت برای نجات از حبس دو ساله کرد.

اینفولیبره براساس تحقیقات مختلف صورت گرفته توسط مؤسسه فوتبال لیکس - مؤسسه‌ای که آمار و اسناد محرمانه مربوط به رقم قرارداد و حقوق بازیکنان معروف را افشا می‌کند - نوشته است که باشگاه رئال مادرید با نگارش دو نامه، به رونالدو ضمانت داده که صرفنظر از هر اقدامی که اداره خزانه‌داری اسپانیا انجام دهد، او تمام حقوق خالص خود را به صورت تمام و کمال دریافت خواهد کرد.

رونالدو پس از شدت گرفتن اختلافاتش با اداره دارایی و دادستانی اسپانیا، در تابستان سال 2018 رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد هرچند کمتر از یک سال بعد با دادگاه رسیدگی کننده به پرونده تخلف مالیاتی‌اش به توافق رسید و به جای رفتن به زندان، جریمه نقدی معادل آن را پرداخت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала