Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیالند؛ هالند جدید دنیای فوتبال + عکس

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر ارلینگ براوت هالاند Футбол. Лига Европы. Матч "Зенит" - "Мольде"
ارلینگ براوت هالاند Футбол. Лига Европы. Матч Зенит - Мольде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد دنیای فوتبال بزودی شاهد هالند جدید از خانواده این بازیکن نروژی خواهد بود زیرا پسر خالۀ ارلینگ هالند این روزها در باشگاه مولده بسیار خوش می‌درخشد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند، ستاره جوان بوروسیا دورتموند که در زمستان سال 2020، از سالزبورگ اتریش به  این تیم پیوسته و تا کنون درخشش بسیار خوبی داشته برای زنبورهای وستفالن داشته است.

او که در حال حاضر مورد توجه تمامی باشگاه‌های مطرح اروپا است و استعداد بسیار بالایی دارد، به باور برخی‌ها به سرعت به سمت تبدیل شدن به ثروتمندترین و درخشان‌ترین ستاره جهان فوتبال در حرکت است و حرف‌های زیادی از او در آینده خواهیم شنید.

هالند که پسر «آلف اینگه هالند» می‌باشد، متعلق به یک خانواده فوتبالی است و بدون شک پدرش در رسیدن پسرش به چنین جایگاهی نقش مهم داشته است.

حالا به نظر می‌رسد که هالند نیز در رسیدن سایر اعضأ خانواده به جایگاه بلند در فوتبال اروپا نقش بازی دارد و پسر خالۀ این بازیکن نیز در مسیر تبدیل شدن به هالند جدید است.

«آلبرت براوت تیالند»، بازیکن 17 ساله و نروژی، باشگاه مولده  در 37 بازی 64 گل زده و همانند ارلینگ در ترکیب این تیم بسیار خوب بوده است. او که از لحاظ ظاهر و قد و قامت نیز شباهت زیادی به ارلینگ هالند دارد، هواداران فوتبال را به ظهور هالند جدید امیدوار ساخته و بسیاری از کارشناسان فوتبال نروژ معتقد اند که این بازیکن بزودی همانند ارلینگ موفق خواهد شد.

تیالند در سال 2016 به باشگاه مولده پیوسته و در حال حاضر ماشین گُلزنی این باشگاه محسوب می‌شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала