Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر عجیب یونایتد از درخشش فرناندز

© REUTERS / MASSIMO PINCAManchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal
Manchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
در صورتی که فرناندز به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شناخته شود، منچستریونایتد مجبور است نزدیک به 5 میلیون پوند به اسپورتینگ لیسبون پرداخت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، برونو فرناندز ستاره پرتگالی منچستریونایتد، با توجه به درخششی که در فصل جاری دارد، ممکن است در پایان فصل جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس را دریافت کند و در صورت محقق شدن این امر شیاطین سرخ ضرر بزرگی را متقبل خواهند شد.

برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد  Russia World Cup Portugal Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
گل‌ها و پاس‌های گل فرناندز؛ ستاره پرتگالی در حال تجربه فصل درخشان

فرناندز که با 46.6 میلیون پوند از لیسبون به جمع شیاطین سرخ پیوست، در صورت تحقق تمامی بندهای قرارداد، مبلغ جذب‌اش تا 67.8 میلیون پوند افزایش خواهد یافت.

براساس گزارش تایمز، یکی از بندهای قرارداد این بازیکن پرتگالی پرداخت 4.2 میلیون پوند در صورت انتخاب شدن به عنوان بازیکن سال لیگ انگلیس یا حضور او در جمع سه نامزد نهایی توپ طلا است.

فرناندز در حال حاضر با 15 گُل در کنار 10 پاس گل یکی از بهترین‌های لیگ برتر است و فقط محمد صلاح از لیورپول با 17 گُل بیشتر از او گُلزنی کرده، در حالی که کوین دی‌بروینه از منچسترسیتی و هری کین از تاتنهام او با 10 پاس گُل با این بازیکن برابر اند.

اسپورتینگ در حال حاضر 8.4 میلیون پوند اضافی از بندهای قرارداد این بازیکن دریافت کررده که مربوط به تأثیر مثبت فرناندز در ترکیب ثابت یونایتد بوده است.

این باشگاه سال گذشته 4.2 میلیون پوند پس صعود یونایتد به لیگ قهرمانان و 4.2 میلیون پوند اضافی بخاطر رسیدن این بازیکن به 25 بازی در ترکیب ثابت یونایتد دریافت کرد.

تاکنون، انتقال فرناندز 55 میلیون پوند برای یونایتد در پی داشته و این بازیکن در 62 بازی 34 گل برای یونایتد به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала