واکنش روسیه به عدم ارائه خدمات بانک‌های آلمان به شبکه بین المللی "آر تی"

© Fotolia / Vladislav Kochelaevsواکنش روسیه به عدم ارائه خدمات بانک‌های آلمان به شبکه بین المللی "آر تی"
واکنش روسیه به عدم ارائه خدمات بانک‌های آلمان به شبکه بین المللی آر تی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
معاون اول وزیر خارجه روسیه هشدار داد که پاسخ این اقدام آلمان داده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه با نشر یک خبرنامه اعلام کرد که ولایمیر تیتوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه به میگول برگر، مقام ارشد وزارت خارجه آلمان هشدار داد که در صورت عدم ارائه خدمات به شبکه بین المللی "آر تی"، توسط بانک های آلمان، مسکو ممکن دست به اقدامات تلافی جویان علیه رسانه ها این کشور در روسیه بزند.

پارلمان اتحادیه اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2021
آلمان: عضویت روسیه در اتحادیه اروپا مهم است

خبرنامه می افزاید: "توجه به مشکلات پیش آمده در جمهوری فدرال آلمان در بخش رسانه های روسی، رایشا تودی "آر تی دی ای" به دلیل رد ارائه خدمات در حساب‌های بانکی از سوی تعدادی از بانک های آلمان، قابل ذکر است که چنین وضعیتی غیر قابل قبول و این می تواند منجر به اقدامات تلافی جویانه علیه رسانه های فعال آلمان در روسیه شود".

با این حال، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، چندی پیش گفته بود که اگر آلمان شرایط عادی کار را به رسانه های روسی مساعد نکند، مسکو دست به اقدامات تلافی جویانه علیه رسانه های این کشور در روسیه خواهد زد.

قابل ذکر است که 26 فبروی، کومرتس‌بانک آلمان در یک پیام کتبی مبنی بر بسته شدن حساب های بانکی خبرگزاری بین المللی "Russia Today" و "Ruptly" در آلمان تا 31 ماه مه هشدار داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала