رئیس جمهور غنی بر ایجاد پالیسی دیجیتال سازی تاکید کرد

© Photo / facebook account of argرئیس جمهور غنی بر ایجاد پالیسی دیجیتال سازی تاکید کرد
رئیس جمهور غنی بر ایجاد پالیسی دیجیتال سازی تاکید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در مراسم اختتامیۀ نخستین کنفرانس دیجیتال سازی تحت عنوان " افغانستان به سوی تحول دیجیتالی" اشتراک و سخنرانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری گفته است که محمد اشرف غنی احمدزی رئیس جمهور افغانستان، در مراسم اختتامیه نخستین نخستین کنفرانس دیجیتال سازی تحت عنوان " افغانستان به سوی تحول دیجیتالی" اشتراک نمود و گفت: "جای افتخار است که کنفرانس دیجیتال سازی افغانستان در چوکات هفت گروپ کاری، کار فوق العاده را انجام داده است."

فرمان جدید رئیس‌جمهور غنی: والیان حق داشتن سخنگو را ندارند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
غنی: هیچ شرکت حق ندارد پروژه‌ های ملی را به قراردادی فرعی بدهد

آقای غنی ضمن تشکری از آنها، افزود که در ۲۰ سال گذشته راه طولانی اما موثر را در زمینه ایجاد ظرفیت های بشری طی کرده ایم.
در این کنفرانس رئیس جمهور افغانستان بر ایجاد پالیسی دیجیتال سازی تاکید کرد و گفت: اول باید پالیسی و بعد از آن استراتیژی داشته باشیم و تمام پالیسی ها به یک پالیسی واضح دیجیتال سازی مبدل گردد.
وی افزود که مدیریت تمام برنامه ها باید دیجیتالی شود و هماهنگی صورت گیرد که از سرمایه گذاری موجوده چگونه به گونه موثر استفاده کنیم.
در آخر خبرنامه آمده است: "رئیس جمهور کشور بر امنیت معلومات، وصل مساجد در سیستم دیجیتالی، ایجاد پارک های آی تی، ایکو سیستم دیجیتالی، مدیریت منابع، دسترسی همگانی به معلومات، اشتغال زایی و گسترش شبکه های دیجیتالی تاکید ورزید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала