Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی اجازه رئالی شدن به هالند نمیدهد

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
رئال مادرید معتقد است منچسترسیتی در مسیر جذب ارلینگ هالند ستاره جوان دورتمند، رقیب جدی برای آنها به حساب می آید.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید اعتقاد دارد منچسترسیت با 100 میلیون پوند پیشنهاد، مانع اصلی این تیم برای جذب ارلینگ هااند است، اما مدیران تیم مادریدی خوش بین هستند که می توانند این بازیکن نروژی را برای انتقال به برنابئو وسوسه کنند.

آنطور که از شواهد پیداست، مهاجم 20 ساله بوروسیا دورتموند در تابستان پیش رو بازیکنی خواهد بود که رقابت جالبی را در میان چندین باشگاه نامدار اروپا ایجاد خواهد کرد.

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی آ اس، رئال در صورت عدم علاقه یا تلاش برای جذب کیلیان امباپه برای هالند اقدام خواهد کرد.

طبق این گزارش، رئالی ها از زمانی که بند فسخ قرارداد 90 میلیون پوندی در قرارداد این بازیکن به اجرا درآمد، هالند را برای تابستان 2022 در نظر گرفته اند، اما شرایط شاید طوری رقم بخورد که این تیم می تواند یک سال زودتر این انتقال را نهایی کند.

آ اس می گوید، رئال مادرید سیتی به عنوان تیمی ثروتمند مهم ترین رقیبش برای جذب هالند میداند، زیرا سیتیزن ها به دنبال جایگزینی مطمئن برای سرخیو است.

این در حالسیت که مدیران رئال یونایتد را نیز به لیل رابطه نزدیک سرمربی تیم با هالند، یک رقیب دیگر برای خود میدانند.

در این هفته گزارش شده است که چلسی علی رغم داشتن توانایی مالی و علاقه به این بازیکن، دیگر به جذب هالند فکر نمیکند.

اما آ اس میگوید، امباپه کماکان اولویت اول رئال در تابستان پیش رو است.

با این حال با توجه به فشار مالی در پی همه گیری Covid-19 رئالی ها انتظار دارند برای خرید هالند، پول کمتری به تیم آلمانی بپردازند.

آ اس میگوید، حقوق هالند در سال نزدیک به 10 میلیون یورو است که تقریبا یک سوم انتظارات مهاجم فرانسوی پی اس جی است.

این در حالیست که مینو رایولا مدیر برنامه های این بازیکن گفته است که فقط 10 باشگاه در فوتبال جهان توانایی خرید این بازیکن را دارند.

روزنامه بیلد گفته تنها تیم های منچسترسیتی، منچستر یونایتد، لیورپول، رئال، بارسلونا و یوونتوس شانس برای جذب پسر طلایی فوتبال اروپا دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала