Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضربه شدید کرونا به آرسنال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Матч "Арсенал" - ЦСКА
Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
تیم فوتبال آرسنال با انتشار گزارش مالی اش اعلام کرده است که از کرونا به شدت ضربه اقتصای خورده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال فاش کرده است طبق آخرین نتایج مالی خود در فصل 2019-20 ضرر مالی آنها به 47.8 میلیون پوند افزایش یافته است.

تیم لندنی لیگ برتر تأیید کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا که فصل گذشته در ماه مارچ فصل گذشته باعث توقف بازی ها شد، ضربه مالی شدیدی به آنها وارد شده است.

حساب های تیم شمال لندن نشان میدهد آرسنال تنها به دلیل تغییر سرمربی در دسمبر 2019 پس از اخراج امری و استخدا آرتتا نزدیک به  10.4 میلیون پوند ضرر مالی کرده است.

خسارت 35 میلیون پوندی پیش از مالیات به دلیل Covid-19 شامل 14 میلیون پوند درآمد فروش تکت تماشاگران، 34 میلیون پوند تعویق پخش بازی ها و 6 میلیون پوند دیگر نیز ضررهای پخش تلویزیونی و اعلانات تجارتی است.

هزینه دستمزد کلی بازیکنان نیز 234.5 میلیون پوند است که پرداخت شده است، اما 12.5 درصد کاهش حقوق بازیکنان و کارمندان توانست 19 میلیون پوند به باشگاه کمک کرد.

با این حال هزینه پرداخت حقوق در این شرایط نیز به بازیکنان 182.2 میلیون پوند بود که شامل 72 میلیون پوند برای نیکلاس پپه به لیل، 27 میلیون پوند برای ویلیام سالیبا به سنت اتین و 25 میلیون پوند خرید کایران تیرنی از سلتیک بود.

انتظار میرود این ضرر مالی کماکان ادامه داشته باشد، زیرا دروازه استادیوم ها کماکان به روی تماشاگران بسته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала