Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گفت‌وگوی بسیار جالب بنزما با ال‌پائیس؛ ستاره رئال در خصوص همه چیز صحبت کرد + عکس

© YouTube.comبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
کریم بنزما در گفت‌وگو با نشریه ال پائیس، در مورد کودکی، خانواده‌اش، پیوستن به رئال مادرید و اینکه چگونه پدر شدن به او کمک کرده است تا به عنوان یک شخص بالغ شود، صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما چند بازی آخر رئال مادرید را به دلیل مصدومیت از دست داده و در آستانۀ دربی مادرید، به تمرینات برگشته اما حضور او در این بازی حساس هنوز در هالۀ از ابهام قرار دارد.

Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
افزایش امیدها به حضور بنزما در دربی

بنزما در چنین شرایطی به نشریه آیکون ال‌پائیس گفت‌وگویی بسیار جذابی انجام داد و عکس او بر روی جلد اصلی این نشریه قرار گرفت.
ستاره رئال مادرید در این گفت‌وگو در موارد مختلف صحبت کرد و حقایقی از زندگی خودش را بازگو کرد.

پول خوشبختی می آورد؟ "هیچ کس با این جمله موافق نیست. پول خیلی چیزها را تسهیل می بخشد اما نیازی به میلیونر بودن نیست تا خوشحال باشی. وقتی بچه بودم تقریبا هیچ چیز نداشتم اما خوشحال بودم. می توانستم یک روز کامل به دیوار یا گاراژ خانه مان شوت بزنم. بچه‌ای بودم که فقط برای فوتبال زندگی می کردم".
دوستی:" فقط یک دوست دارم. این نشان می‌دهد که رفاقت برای من چقدر مهم است".
پدر:"خیلی پرتوقع بود اما به لطف همین مورد ذهنیت آماده‌ای داشتم. از او تشکر می کنم. اگر به این جا رسیدم به خاطر تربیت و آموزش اوست".
حضور در رئال مادرید:" فقط 21 سال سن داشتم. تنها بودم و خانواده‌ام نمی‌توانستند مرا همراهی کنند. کل زمانم را با آن‌ها سپری کرده بودم. باید تنها می شدم و شروع کارم در رئال خیلی مشکل بود".
شبکه های اجتماعی:" به من اجازه می‌دهند تا به هوادارانم نزدیک تر شوم. سعی می‌کنم هر از گاهی چیزهایی فراتر از فوتبال را به آن‌ها نشان بدهم. به همین خاطر گاهی تصاویری از فرزندانم منتشر می‌کنم. من پدر هستم، فرزندانی بی‌نظیر دارم و زندگی‌ام عوض شده است. نمی‌دانم که تا ده سال دیگر چه اتفاقی رخ می دهد. برای من اصل بنیادی این است که بچه هایم خوشحال باشند".
شخصیت:" این که می‌گویند چیزی روی من اثر نمی گذارد، صحت ندارد. من هم احساس دارم اما هرگز نقاط ضعفم را بروز نمی‌دهم. وقتی که مشکلی دارم، درون خودم نگه می دارم".
زیدان:" مثل برادر بزرگ تر من است. بیرون از زمین همیشه به من مشورت می‌دهد".
رفتن رونالدو:" تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که رفتن رونالدو به من اجازه داد تا در نقش متفاوتی قرار بگیرم. او سالی 50-60 گل می زد و باید با سبک بازیش هماهنگ می‌شدم. یکی از بهترین های دنیاست و در کنارش خوشحال بودم".
ماجرای والبوئنا:" در دوران فوتبال هر شخص همیشه مشکلاتی وجود دارد و این تاریک ترین نقطه برای من بود. اما هر انسانی با چالش‌هایی مواجه می‌شود. برای من این چالش بزرگی بود اما توانایی و حمایت کافی را برای کنار آمدن با این شرایط داشتم و ناامید نشدم".
طرفدار موترهای گران و موسیقی هستی؟" چه کسی است که موتر و موسیقی را دوست نداشته باشد. در حال حاضر به بیگ بن گوش می‌دهم که پسری از محله ماست. مدتی است که رپ آمریکایی گوش نمی دهم".
تصویر:" چرا باید نگران تصویرت باشی وقتی که خودت هستی؟ باید خودت را دوست داشته باشی. اگر انتظار داشته باشی که دیگران به تو بگویند که چه چیزی را دوست داری یعنی هیچ چیزی را درک نمی‌کنی".
بحران کرونا:" امیدوارم که هر چه زودتر از این بحران خارج شویم. نبود هواداران را دوست نداریم اما عادت کرده ایم. ما عاشق فوتبال هستیم و از بازی کردن خوشحال می شویم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала