Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوساسونا تیمی که مسی را خشمگین کرد

© REUTERS / ALBERT GEAMessi-Maradona
Messi-Maradona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا امشب در جدالی حساس در رقابت های لالیگا به مصاف اوساسونا خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، اوساسونا معمولا حریف سرسختی برای بارسلوناست. کاتالان ها در دور رفت البته با نتیجه چهار بر صفر مقابل آنها پیروز شدند که مسی بعد از گلزنی با نشان دادن پیراهن نیولز به مارادونا ادای احترام کرد اما فصل گذشته تیم سرخ پوش به مزاحم بارسا تبدیل شد.

بازی بارسلونا و اوساسونا در فصل گذشته در ال سادار با تساوی 2-2 به پایان رسید که مسی در دقیقه پایانی مرتکب پنالتی شد و روبرتو تورس گلزنی کرد. بازی برگشت در نیوکمپ اما جنجالی تر بود. بارسا با نتیجه دو بر یک شکست خورد و مسی در پایان بازی با خشم با رسانه ها صحبت کرد. لئو که کاملا منفجر شده بود، بارسلونا را تیمی "بی ثبات" و "ضعیف" خواند تا مشخص شود که کاملا به نقطه جوش رسیده است.

​در آن زمان بارسلونا هنوز شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ در لیسبون را تجربه نکرده بود اما مسی گفت:"چند وقت پیش گفتم که اگر با همین روند ادامه بدهیم، خیلی مشکل است که چمپیونزلیگ را ببریم و حالا مشخص شد که حتی نمی توانیم به لالیگا برسیم. اگر تغییرات زیادی نداشته باشیم، بازی مقابل ناپولی را می بازیم. قطعا هواداران عصبانی هستند. این طبیعی است چرا که ما هم عصبانی هستیم. هواداران صبرشان را از دست داده اند چرا که ما چیزی بروز نمی دهیم و تجربه شکست در مقابل رم و لیورپول را هم داریم."

بارسا امشب باید اوساسونا را شکست بدهد تا با توجه به تقابل رئال و اتلتیکو و امتیاز دادن یکی از دو تیم بتواند شانس های خود برای قهرمانی لالیگا را زنده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала