Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش شدید نیمار برای رسیدن به بازی برابر بارسا

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
نیمار جونیور سخت تلاش دارد تا از مصدومیت رهایی یافته و در برابر تیم سابقش به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور مدتی‌ست که به دلیل مصدومیت دور از میادین است و به همین دلیل در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برابر بارسلونا که با نتیجۀ 1-4 به سود پاریسی‌ها به پایان رسید، غایب بود.این ستاره برازیلی که به تازگی تمرینات انفرادی را آغاز کرده است، سخت تلاش دارد تا به دیدار برگشت که به تاریخ 10 ماه مارچ برگزار خواهد شد، برسد و در برابر یاران سابق خود به میدان برود.
این بازیکن بخاطری که هرچه زودتر به میادین برگردد، از ترفند جالبی استفاده دارد و در بالون هایپر ساعت‌ها را سپری می‌کند تا با تنفس دو برابر اکسیجن، زودتر از موعد آماده گردد.
داکتر این بازیکن چنین روشی را برای آمادگی بهتر ورزشکاران بسیار مؤثر می‌داند و مدعی‌ست که نیمار بزودی به میادین باز خواهد گشت.

رافائل مارتینی در این مورد گفت:" این روش مداوا به ورزشکاران اجازه می‌دهد اکسیجن بیشتری نسبت به شرایط معمول جوی تنفس کنند. به این ترتیب خون بیشتری به بافت‌های بدن می‌رسد و بیمار بزودی بهبود می‌یابند. هر چه بدن بیشتر انرژی داشته باشد، زمان بهبود کوتاه‌تر می‌شود و این روش خیلی خوبی‌ست".

نیمار هر روز حدود یک ساعت‌و‌نیم از بالون هایپر در خانه خود در پاریس استفاده می‌کند و هنگام مصدومیت یک جلسه بیشتر در بالون حضور پیدا می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала