Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال با راموس یکسره کرد؛ فقط تا پایان ماه مارچ فرصت داری

© REUTERS / Sergio PerezSergio Ramos, futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
به نظر میرسد تکلیف کاپیتان سابقه دار رئال مادرید در خصوص ماندن و یا رفتن از این تیم تا پایان ماه روان مشخص خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد راموس با رئال مادرید در پایان فصل جاری به پایان میرسد و این بازیکن تا کنون قراردادش را با کهکشانی ها تمدید نکرده است.

در طی هفته های گذشته اخبار ضد و نقیض فراوانی در رسانه ها در خصوص آینده این بازیکن 34 ساله منتشر شده است، اما واقعیت امر این است که تا کنون طرفین به یک اجماع درست و مشخص در این خصوص نرسیده اند.

طبق گزارش هایی که در طی چند وقت اخیر به رسانه ها درز کرده است، قرارداد خود را با کاهش حقوق تمدید کند، زیرا معتقد است او از تیم های دیگر همانند پی اس جی پیشنهاد بهتری دارد و میخواهد در رئال نیز از همین امتیازات برخوردار شود.

با این حال روزنامه مارکا میگوید، باشگاه به کاپیتان تیمش تا پایان ماه مارچ فرصت داده تا در موضع اش را به باشگاه اعلام کند تا در خصوص آینده او تصمیم گیری شود.

باشگاه معتقد است راموس در صورتی که در پایان فصل از رئال رفتنی است بهتر است از همین حالا به فکر جایگزین او باشد و در صورتی که ماندنی است، شرایط تمدید قرارداد فراهم شود.

حال مشخص نیست که راموس پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با کاهش حقوق و همچنین بند تمدید یک ساله را میپذیرد و یا هم به دوران درخشان 16 ساله اش با کهکشانی پایان میدهد و راهی تیم دیگری میشود.

این در حالیست که طبق گزارش ها، رئال مادرید با آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ که به طور رسمی چندی پیش جدایی اش را از این تیم در پایان فصل اعلام کرد، به توافق رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала