Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: حتی اگر ببازیم، شانس برای قهرمانی داریم

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری قبل از دیدار با اتلتیکو مادرید حاضر شد و مدعی شد که دیدار فردا بسیار سرنوشت‌ساز است.

به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وششم رقابت‌های لالیگا، یکشنبه شب میان دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید، در ورزشگاه واندا میترو پولیتانو برگزار خواهد شد و ضمن این که فوتبال دوستان شاهد دربی شهر مادرید خواهند بود، رقابت جذابی میان دو تیم صدرنشین و سوم جدول را نیز شاهد خواهند بود.

توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
فهرست بازیکنان رئال برای دربی مادرید؛ غیبت راموس و بازگشت بنزما + عکس

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید ساعتی قبل در کنفرانس خبری این دیدار حاضر شد و در موارد متخلف صحبت کرد.

زیدان در مورد دیدار فردا شب گفت:" ما بازی دیگری داریم و به دنبال سه امتیاز هستیم. این یک فینال است اما مثل همه بازی‌هاست. همیشه می خواهیم برنده شویم. صرف‌نظر از نتیجۀ بازی فردا در لالیگا زنده خواهیم بود. سعی می‌کنیم بازی خوبی داشته باشیم. قطعا مهم است که خوب بازی کنیم. می‌دانیم که بازی خاص است. دربی‌های مادرید همیشه بازی‌های خاصی هستند. سعی می‌کنیم بازی خوبی داشته باشیم. در کل هفته خیلی خوب بودیم".
او در مورد عدم گُلزنی مهاجمانش گفت:" هر کسی نظری درد. ما می‌خواهیم گل‌های بیشتری بزنیم. مهم است که موقعیت ایجاد کنیم. همه بازیکنان سعی می‌کنند بهتر شوند. رودریگو هم گل‌های زیادی نزده است. قطعا هدفمان ثبت گل‌های بیشتر است".
سرمربی رئال در مورد بازگشت بنزما گفت:" کریم با ما خواهد بود. می‌دانیم که چه بازیکنی است. حضورش صرفا به خاطر گلزنی مهم نیست بلکه بازیکن مهم در سیستم بازی ماست، به خصوص وقتی صاحب توپ هستیم".

او در مورد خط میانی تیمش گفت:" مودریچ، کروس و کاسمیرو، این سه نفر مدت‌هاست که در رئال حضور دارند. همه بازیکنانی که به این‌جا می‌آیند داستان خودشان را دارند. خوبی این باشگاه این است که بهترین ها را جذب می‌کند و هر کدام داستان خودشان را دارند. هر سه موفقیت‌های زیادی داشته اند و این مفهوم بزرگی دارد".
زیدان در مورد رسیدن به رکورد دل بوسکه با رئال نیز واکنش نشان داد و گفت:" از ویسنته صداقت و سادگی را یاد گرفتم. او فوتبال را به خوبی می‌فهمد و همیشه رئال مادریدی بوده است. او شخصیت ساده‌ای دارد. وقتی به این جا آمدم 29 ساله بودم اما چیزهای زیادی یاد گرفتم. مهم است که هر کسی بداند که چه کارهایی کرده است. باشگاه، بازیکنان و هواداران می‌دانند که هر کسی بیشترین تلاش ممکن را در باشگاه انجام می دهد. باشگاه همیشه از افرادی که در این جا کار کرده اند، سپاسگزار بوده است".

وی در مورد تشدید مصدومیت هازارد گفت:" مصدومیتش تشدید نشده است. می‌خوهیم وقتی برمی‌گردد صد در صد آماده باشد. بدون عجله باید برگردد. می‌دانیم که چه اهمیتی برای تیم ما دارد اما باید احساساتش را بررسی کنیم. مهم است که وقتی برمی‌گردد صد در صد آماده باشد. به هیچ وجه در مورد برگشتنش ریسک نمی‌کنیم. پیشرفت خیلی خوبی داشته و امیدواریم که هفته آینده قطعا به ما ملحق شود".
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала