طیاره نظامی Tu-214ON اولین ماموریت محرم خود را با ظرفیت جدید انجام داد

© Photo / Wikipedia/Rimma SadykovaTupolev Tu-214R
Tupolev Tu-214R  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
منبع نظامی-دیپلماتیک: طیاره Tu-214ON با ظرفیت جدیدی پرواز کرد و استتار تأسیسات نظامی در سواحل کریمه و کراسنادار را بررسی نمود و همچنین توانایی های سیستم دفاع هوایی را در این مناطق آزمایش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این منبع نظامی اظهار داشت که در ماه جنوری پس از خروج روسیه از پیمان آسمان باز (DON) ، از طیاره اکتشافی Tu-214ON در بحش کشف، نظارت بر امنیت تأسیسات نظامی خود، ارزیابی نتایج آزمایشات تسلیحات و اثربخشی تطبیقات استفاده می شود .

نخستین پرواز بمب افکن جدید Tu-95 انجام شد + ویدیو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2020
نخستین پرواز بمب افکن جدید Tu-95 انجام شد + ویدیو 

منبع افزود: "روز پنجشنبه، یکی از طیارات اکتشافی Tu-214ON ، از یک میدان هوایی نظامی در نزدیکیTaganrog ، پرواز ترصدی و اکتشافی را در امتداد سواحل قلمرو کراسنادار و کریمه انجام داد".

وی افزود: "این طیاره همچنین توانایی سیستم دافع هوایی منطقه ای را برای شناسایی اهداف هوائی در حالت موقعیت غیرفعال آزمایش کرده و همچنین وظایف دیگری را نیز انجام داد است".

منبع نظامی خاطرنشان کرد: این پرواز که بیش از سه ساعت طول کشید، شامل ارزیابی کارایی تجهیزات مشاهده هواپیمایی نصب شده روی طیارات Tu-214ON در چارچوب توفقنامه است ، در حالی که وظایفی را در جهت منافع نیروهای مسلح انجام می دهد.

وی افزود: "تجزیه و تحلیل نتایج حاصل شده از ماموریت پیچیده ، تصمیم گیری در مورد لزوم نوسازی تجهیزات را امکان پذیر می سازد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала