Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوساسونا 0 بارسلونا 2: بارسا روی نوار پیروزی، مسی همچنان می‌درخشد

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
عضو شوید
بارسلونا در ال‌سادار میزبان‌اش اوساسونا را با شکست مواجه ساخت تا جایگاه‌اش مستحکم‌ شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته 25 رقابت‌های لالیگای اسپانیا دیشب اوساسونا از بارسا میزبانی کرد ولی در نهایت بازی را با نتیجه 2-0 به مهمان‌اش واگذار نمود.

در این بازی که بارسلونا تیم کاملا مسلط بر بازی بود، با درخشش لیونل مسی و تراشتگن به برتری شیرین با یک کلین شیت دیگر دست یافت.

اولین  موقعیت بازی را اوساسونا در دقیقه 13 ایجاد کرد که شوت کات‌دار 'بارخا' را تراشتگن با واکنشی استثنایی راهی کرنر نمود. در ادامه و در دقیقه 20 دروازه‌بان میزبان در بیرون محوطه جریمه خودی، لیونل مسی را سرنگون کرد که داور بلافاصله دست به جیب شد تا به او کارت سرخ بدهد ولی زودتر از وی داور کناری پرچم زده بود و پس از آن هم آفساید مسی توسط وی ای آر تایید شد، که کارت سرخ را بی اثر ساخت.

ولی بارسلونا مزد تلاش خود را گرفت جایی که روی پاس مسی، جوردی آلبا از زاویه بسته در دقیقه 30 حساب کار را 1-0 ساخت تا نیمه اول به سود بارسا شود.

در نیمه دوم تیم اوساسونا بارها تا گل‌زنی پیش رفت اما تراشتگن مانع این امر شد.

اما بارسا بار دیگر فشار آورد تا این‌که در دقیقه 83 باز هم مسی زمینه گل دیگر را فراهم کرد و آنرا ایلایکس موریبا بازیکن جوان بارسا از بیرون محوطه جریمه با پای چپ و به زیبایی تمام آنرا وارد دروازه کرد. ایلایکس حالا با 18 سال و 42 روز، پنجمین گلزن جوان تاریخ بارسلوناست.

با این پیروزی بارسا (از 25 دیدار) 56 امتیازی شد و در مکان دوم همچنان ابقا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала