Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستیار کومان: خطاهایی که روی مسی می‌شود، در هالند کارت سرخ دارد

© AFP 2023 / Oscar del PozoMessi y Ramos durante un partido
Messi y Ramos durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
عضو شوید
آلفرد شرودر، دستیار رونالد کومان مدعی‌ست که بازیکنان حریف روی لیونل مسی بیش از حد خطا می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، معمولا در بازی فوتبال بر روی بازیکنانی تاکتیکی، خطاهایی زیادی صورت می‌گیرد و مدافعان حریف برای توقف آن‌ها مجبور به انجام خطا می‌شوند.

باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2020
رسمی؛ مهاجم بارسا دستیار کومان شد

لیونل مسی ستاره بارسلونا، یکی از همان بازیکنان تاکتیکی است که بازیکنان حریف بر روی او خطاهای زیاد انجام می‌دهند تا او را متوقف کنند.

آلفرد شرودر، دستیار رونالد کومان اما معتقد است که در لالیگا داوران خطاهای متعددی که بر روی مسی انجام می‌شود را نادیده می‌گیرند و اگر این خطاها در لیگ هالند انجام شود، قطعاً داور به بازیکن خاطی کارت سرخ می‌دهد.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" در هر مسابقه ای پنج یا شش بار روی لیونل مسی خطا می شود. با توجه به اینکه هواداران در استادیوم ها حضور ندارند، هنگام برگزاری بازی ها متوجه می شوی که بازیکناتن حریف در میدان با فریاد به هم می گویند که لیونل مسی را بزن و روی او خطا کن. بازیکنان تیم هایی چون ختافه، اتلتیکو مادرید و بیلبائو همیشه علاقه دارند هر کاری که در فوتبال ممنوع و خطا بوده را انجام دهند".
شرودر در ادامه افزود:" گاهی اوقات این روش هم جواب نمی دهد و دیگر او با روش های دیگر مانند کف دست شان می زنند و مسی را له می کنند. در هالند چنین خطاها کارت سرخ دارد. اما اینجا در اسپانیا رنگ کارت داوران زرد است. اما ما در نهایت بازی خودمان را به روش مناسب انجام داده و با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد".
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала