Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهم‌ترین روز برای بارسا؛ چه کسی به کرسی ریاست بارسا خواهد نشست؟

© REUTERS / Albert Geaباشگاه بارسلونا A woman casts her ballot in a polling station at FC Barcelona's Auditorium, next to Camp Nou stadium, during regional elections in Catalonia, amid the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), in Barcelona, Spain, 14 February 2021. REUTERS/Albert Gea
باشگاه بارسلونا A woman casts her ballot in a polling station at FC Barcelona's Auditorium, next to Camp Nou stadium, during regional elections in Catalonia, amid the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), in Barcelona, Spain, 14 February 2021. REUTERS/Albert Gea - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
عضو شوید
امروز انتخابات ریاست بارسا برگزار می‌شود تا رییس جدید این باشگاه گزینش شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ امروز چهل و دومین رئیس تاریخ باشگاه بارسلونا از میان خوان لاپورتا، ویکتور فونت یا تونی فریکسا انتخاب خواهد شد افرادی که پس از رسیدن به ریاست با چالش‌های بزرگی برای سرنوشت بارسا روبرو هستند.

در مجموع 87.479 عضو برای رای‌دهی از ساعت 9 صبح تا 9 شب به وقت کاتالونیا پای صندوق‌های رای خواهند رفت و  در شش مکان (بارسلونا، تاراگونا، لیه‌دا، تورتوسا، ژیرونا، آندکرا لا ویا) این انتخابات انجام خواهد شد. این انتخابات قرار بود بین 20 تا 21 مارچ برگزار شود ولی به دلیل استعفای جوزپ ماریا بارتومئو به 24 جنوری منتقل شد، اما پس از کریسمس و شیوع بیماری همه‌گیر و تلاشِ شهرداری برای جلوگیری از تجمع بزرگ در نهایت تاریخ امروز برای انتخابات تاریخی بارسا مهر تایید گذاشته شد.

بسیاری از این چالش‌ها برای رئیس بعدی است که در یک کارزاری شدید و طولانی به مدت یک ماه و نیم داشته است. فقط لاپورتا (9.625 امضای معتبر)، فونت (4.431) و فریکسا (2.634) توانستند جمع کنند و پس از آن با ده‌ها مصاحبه و سه بحث نهایی (کنگره موندیال پنسی، گروه گودو و TV3) روبرو شدند به خصوص پروژه‌های فونت به عنوان یک تازه کار در این مبارزات.

چهل و دومین رئیس تاریخ باشگاه خواستار بازسازی اولین تیم فوتبال برای بازگرداندن آن به خط اول جهان با مشخص نبودن تداوم حضور لئو مسی است که قرارداد او در 30 جون به پایان می‌رسد و همه می‌خواهند وی در باشگاه بماند اما با قراردادی منطبق بر کاهش درآمد بیش از 500 میلیون یورویی از زمانی که کوید-19 ورزشگاه‌ها را بدون تماشاگر ساخت، موزیم و فروشگاه باشگاه نیز همچنام بسته است. درست کردن اوضاع اقتصادی برای شروع پروژه استراتژیک اسپای بارسا، در دهه‌های آینده، محافظت از استقلال باشگاه و حفظ تعالی بخش‌ها از دیگر چالش‌های مشترک برنده انتخابات است.

با قرعه کشی لاپورتا باید در ساعت 10 صبح، فریکسا در ساعت 10.45 صبح و فونت در ساعت 11.30 صبح رأی می‌دهند. روز بزرگ دیگری است که می‌توان از یک باشگاه دموکراتیک با صدا و رأی با اعضا تجلیل کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала