Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر میلان بخواهد، من آماده ماندن هستم

© AP PhotoZlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
زلاتان ایبراهیموویچ می‌گوید در صورتی که پائولو مالدینی درخواست بدهد، حاضر است با میلان تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سویدنی میلان امسال 40 ساله خواهد شد، ولی هنوز آنقدر آماده هست که پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه را داشته باشد.

زلاتان ابراهیموویچ Футбол. ЕВРО - 2012. Матч сборных Украины и Швеции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
بازگشت زلاتان به تیم ملی پس از 5 سال + عکس
زلاتان در مصاحبه جدیدش شرط ماندنش در میلان را اینطور بیان کرده است:«باید ببینم چه خواهد شد. اگر پائولو مالدینی بخواهد، من آماده ماندن هستم. با این حال فصل طولانی است و بازی‌های زیادی باقی مانده. این تیم تنها تیمی است که به من احساس هیجان می‌دهد. می‌خواهم به هم‌تیمی‌های چیزهایی بیاموزم و راهنمایی برای آنها باشم».
ابراهیموویچ در پایان درباره دوران حرفه‌ای‌اش اظهار داشت:«من با فوتبالیست‌های بزرگی بازی کرده‌ام. وقتی با آژاکس قرارداد امضا کردم، روی خودم فشار حس می‌کردم. در آنجا انتظار داشتند من کارهایی را کنم که فن‌باستن در این تیم انجام داده بود اما من در سطح او نبودم. فن‌باستن مهاجم کاملی بود که تاریخ‌سازی کرد. او یکی از بهنرین بازیکنان تاریخ است».

ستاره 39 ساله میلان با وجود مصدومیت خود را به هم‌تیمی هایش در بازی برابر ورونا رساند، جایی که روسونری توانست 2-0 هلاس ورونا را شکست دهد. او در این فصل در 21 بازی آمار 16 گل‌زده را از خود برجای گذاشته است.

قرارداد کنونی او با روسونری در پایان فصل به پایان می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала