Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق 65درصدی اعضای بارسلونا بر ضرورت حفظ لیونل مسی

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
65 درصد از اعضای باشگاه بارسلونا حفظ لیونل مسی را در این باشگاه ضروری می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک، تمدید قرارداد لیونل مسی با توجه به اینکه در پایان این فصل قرارداد او با باشگاه بارسلونا مطالبه حداکثری هواداران این باشگاه است.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
لاپورتا پس از پیروزی: بارسا به تمامی سختی‌ها غالب خواهد شد؛ مسی عاشق باشگاه است!

در همین حال، شبکه TV3  کاتالان اسپانیا اعلام کرد در نظرسنجی میان اعضای باشگاه بارسلونا 65.7 درصد اعضای باشگاه تمدید قرارداد لیونل مسی را امری ضروری می‌دانند و 30.3 درصد با این اتفاق مخالف هستند.

این موضوع به معنای آن است که یک سوم اعضای باشگاه موافق حفظ مسی نیستند ولی با موافقت بیشتر اعضای باشگاه تلاش‌ها برای حفظ فوق ستاره آرجنتینی ادامه دارد.

مهم‌ترین چالش رییس جدید باشگاه بارسلونا قطعا قرارداد لیونل مسی و احتمالا تمدید آن است. خوان لاپورتا در این رابطه با خوش بینی صحبت می‌‌کند و به هواداران بارسلونا اعلام کرده مسی بارسا را دوست دارد.

لاپورتا پس از پیروزی‌اش در این باره گفت:«لئو بارسلونا را دوست دارد. این انعکاسی از آن است. بهترین بازیکن دنیا بارسلونا را دوست دارد. خوشبختانه این مسئله به او کمک می‌کند تا در بارسلونا بماند. این چیزی است که می‌خواهیم».

خوان‌ لاپورتا، وکیل و سیاستمدار 58 ساله کاتالان با کسب 54.28 درصد از آرا، به عنوان چهل و دومین رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب و برای 6 سال، عهده‌دار این سمت شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала