Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی کاوانی از یونایتد قطعی است

© REUTERS / MIKE HEWITTمهاجم مانشستر يونايتد، إدينسون كافاني
مهاجم مانشستر يونايتد، إدينسون كافاني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
طبق گزارشات در آرجانتین، ادینسون کاوانی می‌خواهد پس از تنها یک فصل حضور در اولدترافورد، منچستر یونایتد را ترک کند و تابستان امسال به آمریکای جنوبی بازگردد.

به گزارش اسپوتنیک، تابستان گذشته ادینسون کاوانی، به عنوان بازیکن آزاد با منچستریونایتد قرارداد بست و تا این‌جای کار درخشش بسیار خوبی برای شیاطین سرخ داشته است.

درخشش این مهاجم اروگوئۀ سبب شده تا مدیران منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد با این مهاجم باشند و او را بری یک فصل دیگر نیز در اولدترافورد حفظ کنند.

اوله اما ادعا دارد که این مهاجم کهنه‌کار با وجود داشتن گزینه تمدید قرارداد با یونایتد برای یک سال دیگر، به فکر حضور در بوکاجونیورز و بازگشت به فوتبال آمریکای جنوبی است.

مهاجم باتجربه از کودکی آرزو داشته که در بوکا جونیورز بازی کند و اکنون مشتاق بازگشت به سبک زندگی روستایی در آمریکای جنوبی است.

اوله همچنان ادعا می‌کند که کاوانی مایل است مبلغ 210،000 پوند در هفته دستمزد خواهد گرفت و قرارداد سه سال به باشگاه آرجانتینی خواهد بست.

کاوانی در حالی به فکر جدایی از یونایتد است که در فصل جاری با به ثمر رساندن 7 گل در 25 بازی، نقش مهمی در جمع شیاطین سرخ داشته و در تمامی رقابت‌ها 11 گُل زده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала