Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی رنجرز تثبیت مربیگری جرارد در لیورپول

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers
استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
استیون جرارد سرمربی رنجرز با قهرمانی تیم‌اش در اسکاتلند، خود را به عنوان یک جانشین آماده برای یورگن کلوپ در آنفیلد معرفی نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال رنجرز پس از 10 سال به سلطه سلتیک در لیگ برتر اسکاتلند پایان داد و استیون جرارد به خوبی ثابت کرد که می‌تواند جایگزین آماده برای یورگن کلوپ در لیورپول باشد.

رنجرز یک انتظار طولانی و دردناک 9 ساله برای قهرمانی در اسکاتلند را عصر امروز به پایان رساند و پس از تساوی سلتیک در برابر داندی یونایتد، رویای هواداران و باشگاه به حقیقت بدل شد.

شاگردان استیون جرارد در طول فصل کاملاً بر تمامی بازی‌ها مسلط بود. این تیم  با اختلاف 20 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول به جام دست یافت در حالی‌که فصل را درخشان سپری کرد و حریفان را در اکثر بازی‌ها به تساوی کشاند و یا با شکست مواجه ساخت.

هافبک سابق لیورپول از زمان به کار گرفتن نیمکت هدایت رنجرز در ماه می 2018 شروع شگفت انگیزی در حرفه‌خود در مدیریت این تیم داشته است.

انتصاب وی در ابتدا با واکنش متفاوتی روبرو شد، برخی از هواداران با توجه به سابقه بازی درخشان وی خوش بین بودند و برخی دیگر ترجیح خود را برای یک مدیر با تجربه بیشتر ابراز داشتند.

مقیاس چالش در براندازی سلطه سلتیک به راحتی می‌توانست جرارد را کمی هراسان کرده بود، با این حال وی ثابت نمود که تصمیم وی برای به عهده گرفتن این نقش بهترین اتفاقی است که برای رنجرز طی 9 سال اخیر رخ داد.

این مربی 40 ساله کاملاً این باشگاه را دگرگون کرده و ترکیبی درخشان از مهارت تاکتیکی، توانایی مدیریت موثر و معاملات انتقالی زیرکانه را به نمایش گذاشت تا آبی‌های سبک را به بام اسکاتلند برساند.

کار حیرت انگیز او با رنجرزنشان می‌دهد که او سرانجام سرمربی لیورپول خواهد شد و می‌تواند وارث طبیعی یورگن کلوپ باشد.

سرمربی آلماني با سرخ‌پوشان آنفیلد 6مین شکست متوالي در خانه را تجربه کرد و در حال بحران در مرسی سايد است.

اگرچه بعید به نظر می‌رسد که وی بر اثر مشکلات اخیر اخراج شود، اما برای سران باشگاه بازهم قابل تحمل نیست و آنها به دنبال سرمربی جدید خواهند بود.

اگر لیورپول تصمیم بگیرد که کلوپ را قبل از انقضا قراردادش اخراج کند، آنها می‌خواهند این فرصت را برای بازگشت اسطوره افسانه‌ای شان فراهم نمایند. جرارد باشگاه را از دروت می‌شناسد و بدون شک پشتیبانی فوری تقریباً همه طرفداران سرخ پوشان سراسر دنیا را دریافت خواهد کرد.

استیون جرارد  Britain Soccer Europa League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
ورزش
جرارد به پادشاهی سلتیک پایان داد؛ رنجرز پس از 10 سال بر بام فوتبال اسکاتلند

اگرچه برخی ممکن است احساس کنند که هافبک سابق انگلستان خیلی زود است که بخت خود را در لیگ برتر به خصوص در یکی از بزرگترین و معتبرترین باشگاه‌های انگلستان امتحان کند، لیورپول می‌تواند کارهای خیلی بدتری انجام دهد.

مهم است که به یاد داشته باشید که رنجرز کوچک نیست. گرچه علی رغم مسابقات مختلف در دهه گذشته، همچنان یکی از بزرگترین طرف‌های اروپا است که انتظارات بزرگی دارد.

پایان سلطه 10 ساله سلتیک که خود را به عنوان تنها قدرت فوتبال اسکاتلند تثبیت کرده بود، نشان دهنده یک موفقیت باورنکردنی است که مطمئناً برای نجات ثروت لیورپول با منابعی که در اختیار سرخ‌ها است، بسیار دشوارتر خواهد شد.

اما جرارد فصل گذشته با موفقیت در یک دوره کار کرد و خوب شد که توانست بعد از 12 ماه نام خود را در تاریخ بارسا بنویسد

جرارد مانند هر مربی در طول مدت حضورش در گلاسکو اشتباهاتی انجام داده اما با موفقیت از آنها برای تغییر دیدگاه‌اش به سمت بهتر استفاده کرده است. این ویژگی اصلی است که هر رئیسی با بلندپروازی‌های لیگ برتر برای موفقیت باید نشان دهد.

اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد که وی در دوره‌ای از کارش در آنفیلد زمام امور را به دست بگیرد، در حالی‌ه اسطوره سرخ‌ها و کلوپ هر دو قراردادهایی تا تابستان 2024 دارند که کارشان را ادامه دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала