Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار سرمربی فرانسه به ستاره‌هایش: تجربه را نادیده گرفته، به جوانان میدان‌ می‌دهم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه
دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، در گفت‌وگویی به حمایت از ستاره‌های تیمش پرداخت اما هشدار داد که ببیند جوانان بهتر کار می‌کنند، با نادیده گرفتن بازیکنان باتجربه، به آن‌ها فرصت خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها کشور فرانسه ستاره‌های با کیفیت، خوب و خلاق بسیار زیاد دارد که می‌شود از بهترین‌های آن سه تیم بسیار خوب و رقابتی ساخت. حضور این همه ستاره سبب شده تا «دیدیه دشان» سرمربی تیم ملی این کشور کار دشواری برای انتخاب بازیکنان اصلی تیمش داشته باشد.

واران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2020
حمایت همه جانبۀ دشان از واران در برابر انتقادها

دشان که هنوز به بازیکنانی تیمش که با آن‌ها قهرمان جام جهانی 2018 روسیه شد، اعتماد کامل دارد و با وجود این که برخی از آن‌ها در فُرم خوب خود شان قرار ندارند، از آن‌ها حمایت می‌کند.

آنتوان گریزمن و پُل پوگبا دوستاره خروس‌ها هستند که در باشگاه‌ها شان شدیداً مورد انتقاد قرار دارند و هر روز این انتقاد‌ها بیشتر از قبل می‌شود، اما دشان مدعی‌ست که آن‌ها بزودی به شرایط ایده‌آل شان بر خواهند گشت.

او در مورد گریزمن گفت:" ممکن است او در بهترین شرایط نباشد اما این موضوع کیفیت او را زیر سوال نمی‌برد. به نظر من زیر سوال بردن حضور او در تیم ملی فرانسه، کاری‌ست ناشایسته".
دشان در ادامه در مورد پوگبا پرداخت و گفت:" در ماه نوامبر، او یک روزهای دشواری را با منچستر یونایتد را پشت سر می‌گذاشت.  حضور او در کنار ما باعث تقویتش شد و او عملکرد بسیار خوبی مقابل پرتگال ارائه کرد.  قضیه گریزمن نیز همین‌گونه، مسئله اعتماد است".
سرمربی تیم ملی فرانسه در ادامه به هر دو بازیکن هشدار نیز داد و گفت:" بازیکنان باید به بدانند که رقابت وجود دارد.  اگر یک زمان حس کنم که یک جوان با تجربه کمتری می تواند چیز بیشتری به تیم اضافه کند از استفاده از او دریغ نخواهم کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала