امضای توافق نامه تولید واکسین کرونا از سوی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با ایتالیا

© Photo / Russian Direct Investment Fundامضای توافق نامه تولید واکسین کرونا از سوی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با ایتالیا
امضای توافق نامه تولید واکسین کرونا از سوی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و Adienne Pharma&Biotech توافق نامه تولید واکسین اسپوتنیک وی را در ایتالیا امضا کردند. 
خواست آلمان برای خرداری واکسن اسپوتنیک وی روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
آلمان برای خریداری واکسن "اسپوتنیک وی" روسیه تمایل نشان داد

به گزارش اسپوتنیک،  بر پایه بیانیه ای مطبوعاتی اتاق بازرگانی ایتالیا-روسیه، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و Adienne Pharma&Biotech توافق نامه تولید واکسین اسپوتنیک وی را در ایتالیا امضا کردند. 
گزارش شده است، که پیش از این شرکت ایتالیایی Adienne Srl ، بخشی از هلدینگ ADIENNE Pharma & Biotech ، با حمایت اتاق بازرگانی ایتالیا و روسیه، پیشنهادی را برای امضای توافق نامه استراتژیک برای تولید محلی واکسین اسپوتنیک وی روسیه ارائه داده است.
اتاق بازرگانی ایتالیا و روسیه گفت: "برای اولین بار در اروپا، توافقی بین صندوق سرمایه گذاری مستقیم دولت روسیه (RDIF) و ADIENNE Pharma & Biotech در مورد تولید واکسین Sputnik V در ایتالیا امضا شد".
به گفته وی، تولید محلی واکسین Sputnik V باید در ماه جولای آغاز شود. در این پیام آمده است: "این تصمیم باعث ایجاد مشاغل جدید و کنترل کامل روند تولید دارو خواهد شد. قرار است تا پایان سال 10 میلیون دوز تولید شود".
اتاق بازرگانی فعالانه مذاکرات بین شرکتهای ایتالیایی و اروپایی و نمایندگان سازمانهای دولتی روسیه را برای بحث در مورد امکان تولید واکسین Sputnik V در ایتالیا تسهیل می کند.
یادآوری می کنیم، که واکسین اسپوتنیک وی از سوی وزارت بهداشت فدراسیون روسیه در اگوست سال 2020 ثبت شد، این واکسن از سوی مرکز پژوهش های الکتروشیمی گامالیه ساخته شده است. مجله علمی لنست، نتایج مرحله سوم تحقیقات بالینی "Sputnik V" را منتشر کرده و کارآیی و ایمنی بالای آن را تأیید می کند. در طی آزمایشات بالینی مرحله سوم ، Sputnik V نرخ بالایی از اثر، ایمنی و ایمنی را نشان داد که کارایی واکسین 91.6٪ بود. همانطور که مدیر مرکز گامالیه الکساندر گینتسبورگ اشاره کرد، واکسین روسی صد در صد در برابر موارد شدید و متوسط ​​آلودگی به ویروس کرونا محافظت می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала