Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی پی‌اس‌جی: تا پای مرگ برای قهرمانی در اروپا می‌جنگیم

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
در آستانۀ دیدار برگشت با بارسلونا، سرمربی پاریسن‌جرمن در گفت‌وگویی مدعی شد که تا پایان مرگ برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، خواهد جنگید.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن بامداد پنجشنبه، در ورزشگاه پارک د پرانس، میزبان بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و با توجه به پیروزی 1-4 در دیدار رفت، بازی راحتی در پیش خواهد داشت.

Leo Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
ورزش
مسی از دست پی اس جی خسته شده است

پاریسی‌ها اما نگران این دیدار نیز هستند زیرا در سال 2016، بارسلونا یکی از دراماتیک‌ترین کامبک‌ها دنیا را برابر پی‌اس‌جی رقم زده است.

در آستانۀ این دیدار مهم، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاریسن‌جرمن در گفت‌وگویی مدعی شد که اصلاً نگران این دیدار نیست و تا پایان مرگ برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، خواهد جنگید.

او در این مورد گفت:" واضح است که باشگاه این جاه طلبی را دارد که لیگ قهرمانان را ببرد. با این حال تیم های زیادی به دنبال این جام هستند و شرایط اصلا آسان نیست. از طرفی ما از مسئولیت هایی که بر دوش ما است آگاه هستیم و تا پای مرگ برای رسیدن به جام لیگ قهرمانان می جنگیم".

پوچتینو در حالی برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ابراز امیدواری کرده است که فصل گذشته پی‌اس‌جی با توماس توخل به فینال این رقابت‌ها راه‌یافت اما با شکست برابر بایرن مونیخ در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала